غذاهایی که باید در مونترال امتحان کنید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یکی از مواردی که باعث جذب گردشگران زیادی به مونترال می گردد غذاهای خوشمزه ای است که در رستوران های این شهر سرو می گردد.در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بعضی از خوشمزه ترین غذاهای مونترال را که پیشنهاد می گردد در سفر به این شهر حتما امتحان کنید به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

غذاهایی که باید در مونترال امتحان کنید

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خوشمزه ترین غذاهای مونترال

ساندویچ گوشت دودی

این ساندویچ را می توانید در رستوران شوارتز دلی که یکی از معروف ترین رستوران های مونترال است سفارش دهید. در بلوار سنت لارن می توانید صف مشتریانی را که برای سفارش این غذا ایجاد شده است به راحتی مشاهده کنید. غذای اصلی این رستوران ساندویچ کلاسیک گوشت دودی است که همراه با سیب زمینی سرخ نموده، ترشی، خیارشور و نوشابه سرو می گردد. این رستوران دارای حال و هوای رترو و قدیمی است و به مدت 80 سال است که به عنوان یکی از رستوران های مورد علاقه مردم فعالیت می نماید.

گنوچی

گنوچی یکی دیگر از خوشمزه ترین غذاهای مونترال است که می توانید در مونترال در اغذیه فروشی دروگریا فین که یک اغذیه فروشی ایتالیایی است خریداری کنید. این مکان به دلیل سرو بهترین سس پاستا در مونترال شهرت دارد. این سس ها را می توانید با قیمت 5 دلار به همراه بسته هایی از گنوچی خریداری کنید. اگر بخواهید می توانید این غذا را با پنیر پارمزان و فلفل خرد شده میل کنید. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

نان شیرین حلقوی یا بیگل

نان شیرین حلقوی را می توانید درشیرینی فروشی فرمونت خریداری کنید. بیگل های مونترال ازجمله خوراکی هایی هستند که پیشنهاد می گردد گردشگران در سفر به مونترال حتما آنها را امتحان کند. اگر می خواهید بیشتر از خوردن آن ها لذت ببرید باید آن ها را به صورت گرم خریداری کنید. این مکان بسیار ساده است و نشانی از تجمل در آن دیده نمی گردد. بیگل های بسته بندی شده روی دیوار و کانتر دیده می شوند و شما می توانید مراحل پخته شدن این نان های شیرین را به راحتی ببینید.

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید نان شیرین حلقوی یا بیگل های مونترال را از آن خریداری کنید، مغازه شیرینی فروشی در نزدیکی خیابان ویاتور است. در این مغازه می توانید بیگل های تازه ای را خریداری کنید. به علاوه آن ها 24 ساعته باز هستند.

بستنی

بستنی یکی دیگر از خوراکی های خوشمزه مونترال است که می توانید آن را از مغازه ریپلز در بلوار سنت لارن خریداری کنید. این مغازه به مدت 15 سال است که فعالیت می نماید. صاحب مغازه ریچارد برنت تهیه بستنی را در خانه آغاز کرد و پس از این که به این کارعلاقه مند شد، مغازه کوچکی برای خود باز کرد. او در مغازه اش بستنی هایی با 30 طعم مختلف برای مشتریان آماده می نماید.

پوتین

یکی از غذاهای معروف کانادایی که پیشنهاد می گردد در سفر به مونترال حتما آن را امتحان کنید پوتین است. می توانید این غذا را از رستوران لا بونکیز خریداری کنید. البته رستوران های زیادی هستند که این غذای معروف را به فروش می رساند. اما لا بونکیز یکی از بهترین رستوران هایی است که می توانید این غذا را از آن خریداری کنید. این رستوران از سال 1968 در حال فعالیت است و از آن موقع تا به امروز بیش از 30 نوع از این غذا را با تاپینگ های مختلف برای مشتریان فراهم می نماید. مکان های دیدنی مونترال

سیب زمینی با سس سیر

رستوران بوستان از سال 1986 در مونترال در حال فعالیت است و بعضی از بهترین غذاهای لبنانی کانادایی را سرو می نماید. محل اصلی این رستوران در خیابان کرسنت است که خیلی از سلبریتی های کانادایی مانند لئونارد کوهن، نخست وزیر سابق کانادا پیر ترودو و پسرش جاستین ترودو که اکنون نخست وزیر کانادا است را به خود جذب نموده است. این رستوران شعبه های بیشتری دارد و یکی از غذاهای مشهور آن سیب زمینی هایی است که با سس سیر سرو می شوند، این غذا در میان مردم کانادا محبوبیت زیادی دارد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 698

به "غذاهایی که باید در مونترال امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهایی که باید در مونترال امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید