قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد، تجربه تیم بانوان افزایش خواهد یافت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، محمود افشار دوست در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور تیم ملی والیبال در مرحله گروهی رقابت های انتخابی المپیک گفت: ابتدا برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم که برای دومین بار متوالی به المپیک راه یابد. سطح والیبال ایران فراتر از آسیا است. ملی پوشان شرایطی دارند که قطعا به المپیک صعود خواهند کرد. البته این باعث نمی گردد که حریفان را دست کم بگیریم. ولی اگر کوشش نمایند با توجه به پتانسیلی که داریم قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد.

قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد، تجربه تیم بانوان افزایش خواهد یافت

کارشناس والیبال در ادامه درباره بازی با چین تایپه، چین و قزاقستان در مرحله گروهی گفت: چین و چین تایپه تیم های سرعتی هستند و بسیار شلوغ بازی می نمایند. کارهای ترکیبی و سرعتی زیاد انجام می دهند. چین تایپه توپ گیری خوبی نیز دارد.

وی تاکید نمود: تیم ملی چین از جمله تیم هایی به شمار می رود که شناخت خوبی از آن داریم. بازی سرعتی دارد ولی اگر تحت فشار قرار گیرد از هم خواهد پاچید و بر عکس اگر اجازه خودنمایی به آنها دهیم مشکل ساز خواهند شد.

افشار دوست اضافه کرد: چینی ها در سرویس عملکرد خوبی دارند و دفاع بلندی دارند. اگر از حربه سرعت استفاده نکنیم ممکن است به مشکل بخوریم. البته در کل تیم ملی در این مسابقات مسئله ای نخواهد داشت و جواز صعود به المپیک را کسب خواهد نمود. قزاقستان نیز والیبال مدرن باز نمی کند و در سطح معمولی است.

وی در انتها درباره حضور تیم ملی والیبال بانوان در رقابت های انتخابی المپیک گفت: با توجه به تغییر نسلی که در تیم بانوان اتفاق افتاده است باید به فال نیک بگیریم تا تجربه آنها برای سال های بعد افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 666

به "قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد، تجربه تیم بانوان افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد، تجربه تیم بانوان افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید