لیبی، موشک باران خانه های اطراف فرودگاه طرابلس توسط حفتر

به گزارش مجله گوگل ایرانی، دولت وفاق ملی لیبی از حمله نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر به منازل مسکونی در اطراف فرودگاه معیتیقه واقع درحومه طرابلس اطلاع داد.

لیبی، موشک باران خانه های اطراف فرودگاه طرابلس توسط حفتر

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الوسط - لیبیا اتاق عملیات آتش فشان خشم وابسته به دولت وفاق ملی با انتشار بیانیه ای در فضای مجازیفیسبوک بیان کرد: نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر با موشک های گراد کاتیوشا اطراف فرودگاه معیتیقه واقع در حومه طرابلس را هدف قرار دادند که در اثر آن به تعدادی از خانه های شهروندان و اموال آنان خسارت وارد شد.

در این بیانه آمده است: نیروهای وابسته با ژنرال خلیفه حفتر با موشک باران اطراف فرودگاه معیتیقه باردیگر مقررات آتش بس را نقض کردند.

به دنبال موشک باران فرودگاه معیتیقه که سه شنبه هفته جاری توسط نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی انجام شد، تمام کارکنان و مسافران این فرودگاه تخلیه و پروازهای آن به فرودگاه بین المللی شهر مصراته (200 کیلومتری طرابلس) منتقل شد.

از سوی دیگر سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی گفت: نیروهای این ارتش در مناطق شرق غربان، الهیره و العزیزیه اقدام به انجام عملیات پیشدستانه کردند و اجازه ندادند نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی از حالت آتش بس بهره برداری نمایند.

به نوشته تارنمای اخبار لیبیا سرهنگ احمد المسماری که دیروز در یک نشست مطبوعاتی سخن می گفت، گفت: نیروهای ما طی 24 ساعت توانستند 35 مزدور بیگانه را در منطقه صلاح الدین (حومه طرابلس) به هلاکت برسانند.

وی توضیح داد: قرار است در ساعت های آینده درمنطقه جنگی الغربیه (غرب لیبی و تحت حاکمیت دولت وفاق ملی) تحولات مهمی رخ دهد.

نیروهای حفتر می گویند: ترکیه نیروهای جبهه نصره و سایر جنگجویان سوری وابسته به آنکارا را به لیبی منتقل نموده تا در کنار نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی بجگند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 714

به "لیبی، موشک باران خانه های اطراف فرودگاه طرابلس توسط حفتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی، موشک باران خانه های اطراف فرودگاه طرابلس توسط حفتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید