مسابقات شطرنج آزاد کشوری در قوچان انتها یافت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سومین دوره مسابقات شطرنج آزاد کشوری جام بهارآساکبا معرفی افراد برتر به کار خود انتها داد.

مسابقات شطرنج آزاد کشوری در قوچان انتها یافت

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره مسابقات شطرنج آزاد کشوری جام بهارآساک با شرکت 170 شطرنج باز کشوری از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، آذربایجان غربی، لرستان و بوشهر از یکم تا چهارم آبان ماه در شهرستان قوچان برگزار گردید.

این رقابت ها در سه رشته استاندارد، سریع و برق آسا برگزار گردید و در سرانجام آخرین روز در رشته استاندارد زیر 14 سال، علی موحدی علی آبادی به مقام نخست دست یافت و ایمان حسن پور مقدم و امیرارسلان ذیحقی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده استاندارد جدول زیر 2200 داوود وحدتیان اول شد، سبحان زحمتی صندلی دوم را تصاحب کرد و آروین عادلی به مقام سوم دست یافت.

در رشته بلیتس یا برق آسا امیرحسین آرون رتبه نخست را کسب کرد و پس از آن مسعود مصدق پور و سبحان زحمتی به ترتیب صندلی های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته رپید یا سریع سومین دوره مسابقات کشوری شطرنج آزاد شهرستان قوچان مسعود مصدق پور استاد بزرگ شطرنج به مقام اول رسید، جمال زارع دوم شد و رضا محمدی رتبه سوم را کسب کرد.

پرورش یک استاد بین الملل و یک استاد بزرگ در کارنامه شطرنج خراسان رضوی

مسعود مصدق پور استاد بزرگ شطرنج در حاشیه اختتامیه سومین دوره مسابقات کشوری شطرنج آزاد شهرستان قوچان در مصاحبه با خبرنگاران، عنوان نمود: معمولا در مسابقات جایزه بزرگ در این سطح بازیکنان مطرحی از استان های مختلف شرکت می نمایند و این باعث می گردد سطح مسابقات بالا باشد و برای بازیکنان استان تجربه خوبی باشد که بتوانند با کمترین هزینه در این مسابقات شرکت نمایند و نتایج خوبی کسب نمایند و این دوره از مسابقات هم از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

وی اضافه کرد: استان خراسان رضوی در طی چند سال گذشته یک استاد بزرگ و یک استاد بین المللی را پرورش داده و در سطح رده های سنی مختلف بازیکنان بسیار زیادی داشتیم که در مسابقات مهم کشوری و بین المللی در مسابقات، استانی و کشوری مقام های بسیار خوبی را به دست آوردند.

این استاد بزرگ شطرنج گفت: استان خراسان رضوی از پتانسیل بسیار خوبی در زمینه شطرنج برخورداراست تا بازیکنان پیشرفت نمایند و به درجات بالاتری برسند و امیدواریم با مدیریت جدید هیئت شطرنج این جهت هموارتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 485

به "مسابقات شطرنج آزاد کشوری در قوچان انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات شطرنج آزاد کشوری در قوچان انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید