نخستین مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در شهر اصفهان کلنگ زده شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، محسن مهرعلیزاده بعدازظهر سه شنبه در آیین بهره برداری از شش باب از مدارس موقوفه در استان اصفهان گفت: این مدرسه که چند منظوره است تا یک سال دیگر به بهره برداری می رسد.

نخستین مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در شهر اصفهان کلنگ زده شد

وی از ساخت مدرسه ای در منطقه عاشق آباد اطلاع داد و گفت: ساخت مدرسه در این منطقه یکی از نیازهای ضروری مردم است که در اولویت ساخت پروژه ها استان قرار گرفته است.

استاندار اصفهان طولانی شدن روند ساخت مدارس را به دلیل بی توجهی مدیران دانست و ادامه داد: این ضعف بسیار بزرگی است که ساخت مدارس گاها بین هشت تا 13 سال طول می کشد و شاهد بودیم که در طی این سالها از ساختمان های نیمه کاره برای نگهداشتن گوسفند زنده استفاده می کردند و در جایی دیگر برای آن که معتادان نتوانند به ساختمان نزدیک شوند از سگ استفاده می شد که این ها توهین به مجموعه و تأثیرگذار در ذهن دانش آموزان است.

استاندار اصفهان تغییر تکمیل پروژه های نیمه کاره را یکی از موفقیت های یک ساله استانداری دانست و بیان داشت: استانداری تصمیم گرفت با یک تغییر رویکرد بسیار کوچک، نه به صورت شعار بلکه در قالب عمل، با همکاری بسیاری از اداره ها و سازمان ها مدارس را به مرحله بهره برداری برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 58

به "نخستین مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در شهر اصفهان کلنگ زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در شهر اصفهان کلنگ زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید