هالند تازه به منچستریونایتد پیوست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، این بازیکن 20 ساله که روز سه شنبه در تست پزشکی منچستریونایتد حضور پیدا نموده بود، امروز رسما به شیاطین سرخ ملحق شد. یونایتد برای خرید این بازیکن 10+85 میلیون یورو می پردازد. هویلوند قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را امضا خواهد نمود.

هالند تازه به منچستریونایتد پیوست

هویلوند در خصوص این انتقال گفت: هنوز در آغاز دوران فوتبالم هستم، اما می دانم که برای این گام آماده هستم و می خواهم در کنار بازیکنانی در کلاس جهانی بازی کنم. وقتی با مربی صحبت کردم، می دانستم که جو خوبی برای پیشرفت من وجود دارد. می خواهم از فرصت کار با یکی از برترین مربیان جهان به برترین شکل استفاده کنم. تحت هدایت و حمایت او، می دانم که با هم می توانیم به چیز های نوی در کنار هم تیمی هایم در این باشگاه خاص دست پیدا کنیم.

یونایتد به گزینه های دیگری نظیر کولو موانی از فرانکفورت و محمد قدو. س از آژاکس نیز فکر می کرد، اما در نهایت هویلوند را به خدمت گرفتند. این مهاجم دانمارکی که لقب هالند نو را دارد، سال گذشته از اشتورم گراتز در اتریش به آتالانتا در ایتالیا ملحق شده بود و در 31 بازی در لیگ ایتالیا هشت گل و دو پاس گل به جای گذاشته بود. بازیکن دانمارکی در مرحله راهیابی به یورو در تیم ملی کشورش در ماه مارس، دو گل به ثمر رسانده بود و سومین خرید فصل شیاطین سرخ پس از میسون مونت و آندره اونانا به شمار می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2239

به "هالند تازه به منچستریونایتد پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند تازه به منچستریونایتد پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید