همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی (تور دوحه)

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی صورت می گیرد.

همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی (تور دوحه)

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

محمدحسین صوفی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حمد بن ناصر الفهد النعیمی، رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر به صورت ویدئو کنفرانس تبادل نظر کرد.

در این تبادل نظر موضوع ظرفیت بالقوه حضور گردشگران جام جهانی در پاویون جمهوری اسلامی در قطر که شامل نمایشگاه صنایع دستی، موسیقی صلح، مراسم آئینی اقوام، هفته فرهنگی، و… خواهد بود، مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

صوفی معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران به وسیله نمایش فرآیند فراوری صنایع دستی به وسیله هنرمندان را از مهمترین رویکردهای ایران در نمایشگاه دوحه برشمرد و اضافه کرد: معرفی و عرضه فراوریات صنعتگران این حوزه و نمایش پوشاک اقوام ایرانی در قالب پوشش غرفه داران، معرفی آثار ثبت جهانی ایران در لیست یونسکو، اجرای موسیقی و آئین های نمایشی، عرضه سوغات و خوراک های بومی و محلی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در پاویون ایران است.

حمد بن ناصر الفهد النعیمی، رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در انتها این تبادل نظر ضمن اعلام آمادگی برای همراهی و همکاری با ایران در برپایی و حضور مناسب ایران در دوحه، از محمدحسین صوفی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای بازدید از کانون قطر و توسعه و تقویت همکاری های فی مابین در رویداد قطر 2022 و همکاری های آینده دعوت کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2098

به "همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی (تور دوحه)" امتیاز دهید

1 کاربر به "همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی (تور دوحه)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و قطر در جام جهانی (تور دوحه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید