پیدا شدن گردشگران گمشده در جنگل های آستارا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/گیلان شماری از گردشگران که در جنگل های بندر مرزی آستارا گم شده بودند، توسط مرزداران هنگ مرزی شهرستان نجات یافتند.

پیدا شدن گردشگران گمشده در جنگل های آستارا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

سرهنگ نوذر مرادی، فرمانده هنگ مرزی آستارا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر گم شدن 3 گردشگر در جنگل های روستای سیج از منطقه حیران، بلافاصله کوشش برای یافتن مفقودان در دستور کار مأموران هنگ مرزی شهرستان نهاده شد.

وی ادامه داد: در عملیات جستجو، مرزداران با همکاری کارکنان هلال احمر و مرزنشینان وارد عمل شدند که پس از کوشش فراوان، پیروز به کشف خودروی گم شدگان شدند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به این که هیچ اثری از گردشگران در اطراف خودرو مشاهده نشد، اضافه کرد: مرزداران به عملیات جستجو و نجات ادامه دادند و تا این که پس از ساعت ها جستجوی گسترده در شرایط نامناسب جوی، پیروز شدند گردشگران مفقودی را پیدا نمایند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که گردشگران مفقودی در سلامت کامل به آغوش خانواده های خود بازگشتند، اعلام کرد: مرزداران در جهت خدمت رسانی به مردم و مرزنشینان، حفظ امنیت و پیشگیری از جرایم به صورت شبانه روزی کوشش می نمایند و در راستای تحقق این هدف، از هیچ کوششی فروگذار نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 667

به "پیدا شدن گردشگران گمشده در جنگل های آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن گردشگران گمشده در جنگل های آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید