ژاوی ستاره استقلال را می خواهد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، باشگاه الهلال پس از جذب موسی مارگا و حمد الیامی مدافع القادسیه، در پی جذب نفرات دیگر است و در همین رابطه، وب سایت عربستانی سعودی اسپورت مدعی شد که کلید انتقال اکرم عفیف به الهلال، در گرو انتقال مهدی قایدی به السد قطر است.

ژاوی ستاره استقلال را می خواهد

این وب سایت نوشته است که الهلال از مدت ها قبل علاقه مند بود تا اکرم عفیف را به خدمت بگیرد، ولی این انتقال شکل نگرفت و اکنون مدیران این تیم در پی جذب این بازیکن ملی پوش هستند، ولی السد در صورتی اجازه جدایی عفیف را می دهد که مهدی قایدی را به خدمت بگیرد.

سعودی اسپورت به نقل از وب سایت ترانسفر مارکت نوشته است که باشگاه السد در پی جذب مهدی قایدی وینگر جوان و 22 ساله استقلال است و این باشگاه در صورتی که پیروز به جذب این بازیکن شود، مسئله ای با انتقال اکرم عفیف ندارد.

این بازیکن تا سال 2025 با السد قرارداد دارد و در 92 بازی که برای این تیم به میدان رفته است، 59 بار پیروز به گلزنی شده و 41 بار هم پاس گل داده است. به همین دلیل سران الهلال قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند، ولی السد در صورتی اجازه جدایی او را صادر می کند که جانشین اکرم عفیف را به خدمت بگیرد و هدف نقل و انتقالاتی آنها، مهدی قایدی است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1723

به "ژاوی ستاره استقلال را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی ستاره استقلال را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید