کره شبیه ایران، حمله به اینستاگرام گلر کاشیما

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کره ای ها در فضای مجازی به صفحات سون تائه حمله ور شوند و او به این دلیل اکانت های خود را از تمام شبکه های اجتماعی پاک کرد.

کره شبیه ایران، حمله به اینستاگرام گلر کاشیما

به گزارش خبرنگاران ،ووان سون تائه، گلر 34 ساله تیم کاشیما آنتلرز که پس از سابقه 10 سال بازی در تیم چونبوک موتورز کره، راهی لیگ ژاپن گردیده، درگیری های زیادی با بازیکنان سوون سامسونگ داشت. کره ای ها به دلیل رقابتی که بین سوون و چونبوک وجود دارد، دل خوشی از این دروازه بان باتجربه ندارند و حالا از بدِ حادثه در لیگ قهرمانان و در بازی مقابل یک تیم خارجی با او روبرو گردیده اند.

سون تائه بعد از بازی رفت نیمه نهایی که با برتری 3 بر 2 تیمش همراه بود به یک خبرنگار ژاپنی گفت:می دانم طرفداران سوون مرا دوست ندارند.فکر می کنم بازی برگشت در کره برای من خیلی بدتر از این ها باشد. انتقال من به ژاپن شاید خیلی جالب نبود اما حس کردم برای تیم لازم بود.

این دروازه بان کره ای در یکی از صحنه های اواخر نیمه اول بازی درگیری شدیدی با بازیکنان سوون سامسونگ پیدا کرد و داور مسابقه در حالی که در چند قدمی او حضور داشت، به جای اخراج این بازیکن به یک کارت زرد اکتفا کرد.

همین اتفاقات باعث گردیده کره ای ها در فضای مجازی به صفحات سون تائه حمله ور شوند و او به این دلیل اکانت های خود را از تمام شبکه های اجتماعی پاک کرد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 25

به "کره شبیه ایران، حمله به اینستاگرام گلر کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شبیه ایران، حمله به اینستاگرام گلر کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید