کرونا، سامسونگ را از کره به ویتنام برد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شرکت سامسونگ الکترونیکس میخواهد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط فراوری گوشی های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند.

کرونا، سامسونگ را از کره به ویتنام برد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت سامسونگ الکترونیکس میخواهد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط فراوری گوشی های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس که چندی پیش به علت شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا، یکی از کارخانه های فراوری موبایل خود در شهر دئگو کره جنوبی را تعطیل نموده بود، حالا بعد از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای یکی از کارکنان، یکی دیگر از کارخانه های موبایل در شهر گومی این کشور را نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام نمود.

سامسونگ الکترونیکس فراوری کننده برجسته گوشی های هوشمند در دنیا سعی دارد تنوع فراوری خود را به حداقل برساند تا میزان ضرر نیز کاهش یابد.

طبق این گزارش، این شرکت هم اکنون تأسیسات فراوریی خود را در کره جنوبی تعطیل نموده است؛ شیوع ویروس کرونا بر عملکرد و فروش چندین شرکت فناوری در سراسر دنیا از جمله سامسونگ تأثیر گذاشته است. این ویروس که از چین گسترش یافته در حال حاضر مردم بیش از 90 کشور دنیا را مبتلا نموده است.

این غول کره جنوبی در حال فراوری جدیدترین گوشی های پرچمدار خود، Galaxy S20 و همچنین تاشو Galaxy Z Flip، در گومی برای مصرف کنندگان داخلی است.

سامسونگ گفت: تصمیم برای انتقال به ویتنام برای اطمینان از فراوری پایدار تلفن های هوشمند رده بالا گرفته شده است.

کارخانه سامسونگ که حدود 10 هزار کارگر دارد، اغلب در هفته های گذشته تعطیل بود زیرا بسیاری از کارگران در اثر افزایش شیوع کرونا قرنطینه شدند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 838

به "کرونا، سامسونگ را از کره به ویتنام برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، سامسونگ را از کره به ویتنام برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید