شناسایی سه مدل مرموز نو از گلکسی اس 22

به گزارش مجله گوگل ایرانی، گوشی های آینده Galaxy S22 تا به امروز موضوع بسیاری از شایعات در دنیای فناوری بودند و اخیراً نیز بحث بر سر نوع تراشه مورد استفاده در این گوشی ها بالا گرفته اما اخیراً یک افشاکننده قابل توانسته به مشخصاتی از سه مدل تازه این سری دست یافته که نشان می دهد این مدل ها ممکن است به تراشه اسنپدراگون مجهز شوند.

شناسایی سه مدل مرموز نو از گلکسی اس 22

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته خبری منتشر شد که ادعا می کرد سامسونگ میخواهد به جای پردازنده Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی AMD، همه مدل های گلکسی S22 را در تمام نقاط دنیا را به تراشه Qualcomm مجهز کند. این اطلاعات از یک یوتیوبر اهل کره جنوبی و کارمند سابق سامسونگ، با نام کاربری Super Roader نشأت می گرفت که واکنش ها و سردرگمی های زیادی را در فضای آنلاین ایجاد کرد.

پیش از این، افشاگران مطرح متعدد، در طول زمان شواهدی جمع آوری نموده اند که نشان می دهد سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی S22 با تراشه اگزینوس است. در نتیجه این خبر به وسیله بعضی این کارشناسان با برچسب کاذب روبرو شد که نشان می داد این افراد هنوز بر این باور هستند که گوشی های بعدی سری اس سامسونگ با تراشه اگزینوس روانه بازار خواهند شد. در این میان، وبسایت فناوری LetsGoDigital از Super Roader درخواست نموده است که به هیاهوی ناشی از ادعای خود پاسخ دهد.

این افشاگر اهل کره جنوبی باور دارد که سامسونگ اخیراً تصمیم گرفته است از تراشه Exynos برای سری گلکسی S22 استفاده نکند. وی ادعا می نماید اگرچه قبلا قرار بر این بود تا از این تراشه ها استفاده گردد اما این سازنده اکنون این موضوع منتفی شده و فقط تعداد کمی از این ماجرا باخبر هستند. با این حال این فرد آگاه مدعی شد که سامسونگ ممکن است بعضی نمونه ها را برای اهداف خاص، از جمله کسب امتیازات بنچمارک، با تراشه اگزینوس فراوری کند.

مدل های نو و مرموز Galaxy S22

در این بین، اخبار قابل توجه دیگری نیز درباره گلکسی اس 22 در فضای مجازی منتشر شده است. مدتی است که شماره مدل های گوشی های هوشمند نو سری S تعیین شده است، با این حال، یک کارشناس هلندی به نام Michel Groenheijde، روز گذشته سه مدل نو از این سری را کشف کرد. وبسایت GalaxyClub با انتشار این خبر، نتیجه گرفت که این مدل ها به احتمال زیاد به چیپست اسنپدارگون کوالکام مجهز شده اند.

این دستگاه ها مربوط به شماره مدل های SM-S901E، SM-S906E و SM-S908E است که برای بازارهای مختلف در آسیا (از جمله هند) و آفریقا در نظر گرفته شده است. سایر شماره های مدل که قبلاً برای Galaxy S22، S22 Plus و Galaxy S22 Ultra شناخته شده اند عبارتند از:

SM-S901U، SM-S906U و SM-S908U -ایالات متحده (Snapdragon)

SM-S901N، SM-S906N و SM-S908N -کره جنوبی (Exynos)

SM-S901B، SM-S906B و SM-S908B - اروپا و بقیه دنیا (Exynos)

به گزارش خبرنگاران، با این حال هنوز با قطعیت نمی توان کفت که شماره مدل های نو کشف شده، دقیقاً مربوط به همان دستگاه هایی است که سامسونگ میخواهد برای آن ها تراشه اسنپدراگون را مورد استفاده قرار دهد. از سوی دیگر هنوز موضوع تراشه های سری آینده گلکسی اس 22 برای ما پیچیده به جای مانده است اما ظهور این مدل های نو چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ به نظر می رسد هنوز می توان سورپزایزهای نو بیشتری را از این گوشی های پُر سر و صدا، انتظار کشید.

منبع: LetsGoDigital

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1857

به "شناسایی سه مدل مرموز نو از گلکسی اس 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی سه مدل مرموز نو از گلکسی اس 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید