کولاکوویچ: قزاقستان در ست نخست ما را شگفت زده کرد، همه بازی ها برای ما مهم است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم های صاحب نام با فرم خوبی به این رقابت ها آمدند و برای هر تیمی رفتن به توکیو فوق العاده جذاب است.

کولاکوویچ: قزاقستان در ست نخست ما را شگفت زده کرد، همه بازی ها برای ما مهم است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل قزاقستان، گفت: مسابقه با قزاقستان یکی از بازی های ایران در راستا راه یابی به المپیک بود. یک مسابقه برای رسیدن به هدف بزرگ که دریافت بلیت توکیو است.

وی با بیان این که قزاقستان در ست نخست ما را شگفت زده کرد، گفت: بازیکنان این تیم خیلی قدرتمند سرویس زدند، شانس پیروزی در این ست هم داشتند، اما به اندازه بازیکنان ایران دقیق نبودند و با اشتباهاتی که داشتند، نتیجه ست نخست را به ایران واگذار کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بعد از ست اول، ما بازی را کنترل کردیم و البته قزاق ها نیز به سرویس های قدرتمند خود ادامه دادند. این تیم در دفاع و ضدحمله نیز خوب عمل کرد. باید به فرایند خوبمان ادامه دهیم و فردا با چین روبرو شویم.

کولاکوویچ درباره مسابقات انتخابی المپیک و نتایج به دست آمده در دیگر بازی ها گفت: تمام بازی های این تورنمنت برای ایران اهمیت زیادی دارد، همانطور که برای دیگر تیم ها نیز اهمیت دارد. در گروه ما، شرایط معین است و ایران و چین به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. اما نمی دانم حریف ایران در مرحله نیمه نهایی چه تیمی خواهد بود.

وی با بیان این که در دیگر گروه این رقابت ها صعود قطر قطعی شده است، گفت: تیم دوم این گروه در مسابقه بین کره و استرالیا که فردا برگزار می گردد، معین می گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: قطر با ارائه یک بازی خوب مقابل استرالیا همه را سورپرایز کرد و هینطور دیروز کره با بازی خوب کار را برای استرالیا سخت کرد. استرالیا یکی از بهترین تیم های شرکت کننده در این رقابت هاست، اما مسابقات انتخابی المپیک مهم است و همه شانس دارند و با همه قدرت آمدند.

وی تاکید نمود: تیم های صاحب نام با فرم خوبی به این رقابت ها آمدند و برای هر تیمی رفتن به توکیو فوق العاده جذاب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 673

به "کولاکوویچ: قزاقستان در ست نخست ما را شگفت زده کرد، همه بازی ها برای ما مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: قزاقستان در ست نخست ما را شگفت زده کرد، همه بازی ها برای ما مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید