یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در خوزستان افتتاح شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از افتتاحیه یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان اطلاع داد.

یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در خوزستان افتتاح شد

رقیه حاجی پور در این آیین با اشاره به هم راستایی ماموریت آموزش و پرورش و هلال احمر گفت: کوشش مربیان جمعیت هلال احمر در طرح دادرس ارتقای سطح ایمنی و آگاهی های مربوط به ایمنی در دانش آموزان است.

او می گوید: دادرس با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر بالنده و تکامل یافته و به عنوان موضوعی مهم، جایگاه خود را میان جوانان و نوجوانان پیدا نموده است، پناهگیری، حمل مصدوم، خروج اضطراری، اطفای حریق، احیای قلبی و ریوی، آتل بندی، شکسته بندی، پانسمان و چادرزنی از جمله مهارت هایی است که دانش آموزان در طرح دانش اموزان آماده در روز های سخت می آموزند.

معاون امور جوانان هلال احمر خوزستان گفت: در استان حوادث مختلفی به وقوع می پیوندد، این حوادث به صورت غیر مترقبه است و احتیاج است در این زمینه آموزش ها را توسعه داده و آموزه های همه مردم جامعه را در مخاطرات بالا ببریم.

به گفته او با همکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش خوزستان سال جاری در نظر است 500 مدرسه در سراسر استان این آموزش ها را فراگیرند تا در صورت بروز حوادث به عنوان پایگاه های امدادی محلی، برای یاری به مردم فعالیت نمایند.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2129

به "یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در خوزستان افتتاح شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در خوزستان افتتاح شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در خوزستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید