30 مدل جدید کاغذ دیواری برای خانه های کم نور و تاریک

به گزارش مجله گوگل ایرانی، روش های متعددی برای تزیین اصولی خانه های کم نور وجود دارد. در چنین خانه هایی هر نوع وسیله ای که برای خانه انتخاب می کنید از مبلمان گرفته تا کاغذ دیواری همگی در حس و حال نهایی خانه تاثیرگذار هستند. در این بین اما استفاده از کاغذ دیواری برای خانه های کم نور شاید ساده ترین راه پیش روی ما باشد. کاغذ دیواری ها بخاطر تنوع زیاد در روکش نهایی کار و همچنین بافت های بسیار زیبا، اگر مطابق با حالت فضا انتخاب شوند، گرما و روشنایی بخش محیط خانه خواهند بود. در این مطلب با طرح های و ایده های جدید و کاربردی برای روشن کردن فضای داخلی خانه های کم نور و تاریک با استفاده از کاغذ دیواری آشنا خواهید شد. لطفا تا خاتمه همراه ما باشید.

30 مدل جدید کاغذ دیواری برای خانه های کم نور و تاریک

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کاغذ دیواری های متالیک، اگر نگویم بهترین، قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای خانه هایی با نور کم است. این کاغذها بخاطر استفاده از بافت های براق و درخشان، در دکوراسیون داخل خانه درخشیده و کمترین میزان نور را نیز از خود بازتاب می دهند. این درخشش و بازتاب نور از روی دیوارها باعث می گردد، فضای خانه بیش از حد تاریک و گرفته دیده نگردد. همچنین وسایلی که بخاطر کمبود نور در خانه از زیبایی شان کاسته می گردد، با وجود زمینه زیبایی که کاغذ دیواری های متالیک در خانه ایجاد می نمایند کاملا خودنمایی نموده و چشم ها را مجذوب خود می نمایند.

اما شاید فکر کنید که کاغذ دیواری های متالیک بیشتر شامل رنگ های نقره ای و خاکستری می گردد اما اشتباه نکنید، کاغذ دیواری های متالیک تنوع بسیار زیادی دارند. برای مثال مدل کاغذ دیواری با رنگ سبز دودی گزینه ای عالی برای خانه هایی با تم کلاسیک است. با توجه به اینکه از الگوهای براق طلایی رنگ در بافت کاغذ استفاده شده، به محض روشن کردن لامپ تمام خانه، حتی کنج های تاریک نیز روشن می شوند. در طول روز نیز با وجود نور کمی که وارد خانه می گردد، بازتاب نور از سطح کاغذ دیواری های متالیک، از تاریک شدن و دلگیر شدن بیش از حد خانه جلوگیری می نماید.

ایده های جدید کاغذ دیواری خاص برای دگرگونی خانه

مدل های متالیک کاغذ دیواری برای خانه های کم نور، تنها یک گزینه از بیشمار گزینه ایست که پیش روی شما قرار می گیرد. کاغذ دیواری هایی با الگوهای آبرنگی از این جهت مناسب است که رنگ های شاد را وارد دکوراسیون می نماید. رنگ های شاد هم حسی از روشنایی و تازگی ایجاد می نمایند. البته زمینه چنین کاغذ دیواری هایی عموما روشن و سفید است، تا رنگ های شاد الگوهای روی کاغذ بخوبی حتی در شرایط نور کم هم خودنمایی نمایند. مزیت عظیم طرح های آبرنگی این است که هیچ وقت قدیمی نشده و از مد نمی افتند. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد.

گزینه بعدی استفاده از کاغذ دیواری پاستلی است. همانطور که می دانید رنگ های پاستلی شامل رنگ های روشن آبی، صورتی، سبز و بنفش می گردد و به همین خاطر فضای داخل خانه را دلباز و دعوت نماینده نشان می دهد. رنگ های پاستلی کاغذ دیواری برای خانه های کم نور در عین اینکه فضا را روشن و شاد جلوه می دهند، جذابیت را به فضای داخلی خانه نیز اضافه می نمایند. خانه های تاریک عموما فضایی دلگیر دارند که در صورت نبود رنگ های شاد، شرایط حتی بدتر هم می گردد. رنگ های پاستلی می توانند این تنوع و روشنایی را به دکوراسیون خانه وارد نمایند.

کاغذ دیواری طرح کاشی شیک مناسب حمام و سرویس بهداشتی

گزینه دیگر برای خانه های کم نور، کاغذ دیواری های خنثی هستند. رنگ هایی مثل طوسی، سفید، خاکستری، کرم و قهوه ای زمینه ای عالی برای درخشش سایر وسایل خانه در محیط های کم نور ایجاد می نماید. اگر این رنگ ها را در سایه های روشن انتخاب کنید، فضای خانه حالتی کلاسیک و سنتی نیز بخود خواهد گرفت.

به طور کلی مزیت عظیم کاغذ دیواری های روشن نسبت به کاغذ دیواری هایی که رنگ تیره دارند، تنوع زیاد الگوها و طرح های آنهاست. همچنین به گفته بسیاری از طراحان داخلی مجرب، کاغذ دیواری های روشن، فضا را یکدست تر و هماهنگ تر از سایر گزینه ها حتی رنگ آمیزی، نشان می دهند. کاغذ دیواری خیلی سریع با چیدمان خانه هماهنگ شده و زمینه ای عالی برای درخشش تمام وسایل خانه حتی در نور کم فراهم می نماید. خیلی از دیوارپوش ها بخاطر حالت خاص شان، اولین عنصر در خانه هستند که خودنمایی می نمایند اما کاغذ دیواری چنین شرایطی نداشته و جلوی دیده شدن سایر المان های جذاب خانه را نمی گیرد.

آشنایی با کاربرد انواع مدل های کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از بهترین مکان های برای استفاده از کاغذ دیواری برای خانه های کم نور، اتاق خواب است. وقتی خود خانه از کمبود نور طبیعی در روز رنج ببرد، قطعا اتاق خواب های آن نیز مسئله ای بدتر خواهند داشت. توجه داشته باشید که برای دیزاین اتاق های خانه حتما نباید از یک طرح یکسان بهره ببرید. کاغذ دیواری که برای اتاق خواب استفاده می کنید، می تواند کاملا متفاوت با سایر بخش های خانه باشد. البته اگر اتاق خواب فضای روشن تری نسبت به جاهای دیگر خانه دارد، کاغذ دیواری های تاریک تر و که فضا را دراماتیک تر نشان می دهند نیز قابل استفاده هستند.

منبع: اتاق
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1072

به "30 مدل جدید کاغذ دیواری برای خانه های کم نور و تاریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل جدید کاغذ دیواری برای خانه های کم نور و تاریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید