آخرین شرایط فعالیت نگارخانه های مشهد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی گفت: نگارخانه ها برای انجام فعالیت درخواست داده اند اما در این شرایط هنرمندان ترجیح می دهند، نمایشگاهی برگزار نکنند.

آخرین شرایط فعالیت نگارخانه های مشهد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمود ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط بازگشایی نگارخانه ها در مشهد اظهار کرد: در ابلاغیه منتشر شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مورد بازگشایی نگارخانه ها، قرار بر این شد که فعالیت نگارخانه ها بدون برگزاری افتتاحیه، اختتامیه و حضور گروهی هنرمندان باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نگارخانه ای در مشهد فعالیت خود را آغاز ننموده است، با توجه به نبود امکانات و تجهیزات نیز فعالیت مجازی نگارخانه ها میسر نیست.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی در مورد درخواست نگارخانه ها برای بازگشایی اضافه نمود: نگارخانه ها برای فعالیت، درخواست داده اند اما به دلیل نبود بازدیدنماینده، هنرمندان ترجیح می دهند در حال حاضر نمایشگاهی در نگارخانه ها برگزار ننمایند.

اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نموده بود که نگارخانه ها از اول اردیبهشت ماه در صورت تمایل به بازگشایی می توانند، فعالیت خود را آغاز نمایند. آغاز فعالیت نگارخانه های هنرهای تجسمی منوط به ثبت نام آن ها در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع وزارت بهداشت بود. نگارخانه ها پس از ثبت درخواست در این سامانه می توانند با رعایت نکات بهداشتی فعالیت خود را آغاز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 834

به "آخرین شرایط فعالیت نگارخانه های مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط فعالیت نگارخانه های مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید