آزمون کارشناسی ارشد سال99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، آزمون کارشناسی ارشد سال1399 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور بیش از 4هزار 900 داوطلب برگزار گردید.

آزمون کارشناسی ارشد سال99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از شهرری، امیر احمری نژاد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری و نماینده تام الاختیار آزمون عمومی در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 99 اظهار کرد: این آزمون در شاخه های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی در سه نوبت صبح روز پنج شنبه، آدینه و شنبه به ترتیب 16، 17 و 18 مرداد 99 با رعایت کامل نکات بهداشتی طبق دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا با حضور 4هزارو 900 داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار گردید.

رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری و نماینده تام الاختیار آزمون گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا رعایت بهینه و کامل پروتکل های بهداشتی و اصول رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد تاکید نهاده شد.

نماینده تام الاختیار آزمون اقدامات بهداشتی انجام گرفته در این مورد را یادآور شد و اضافه کرد: تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این آزمون، ضد عفونی کردن کلاس ها و جایگاه های محل آزمون، انجام تب سنجی، نصب تونل ضد عفونی کننده در ورودی دانشگاه، حضور پزشک معتمد، اهدای ماسک به افرادی که ماسک نداشتند، استقرار مامورین راهنمایی و رانندگی و یک دستگاه آمبولانس و اکیپ اداره برق در محوطه دانشگاه از جمله اقداماتی بود که در روز برگزاری آزمون به نحو شایسته و مطلوب صورت گرفت.

این استاد دانشگاه اعلام کرد: در این آزمون ها رعایت کامل دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور نماینده وزرارت بهداشت به صورت ویژه و دقیق رعایت شد.

احمری نژاد گفت: خط کشی مناسب برای رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی در ورودی اصلی دانشگاه و ورودی محل های برگزاری آزمون و مسیریابی مناسب با نصب بنرهای اطلاع رسانی برای راهنمایی و راهنمایی داوطلبان به ساختمان های محل آزمون و دستورالعمل های رعایت نکات بهداشتی برای شرکت 4 هزار و 915 نفر از داوطلبان در این حوزه انجام شد.

این مسئول اظهار کرد: آزمون برادران با 2 هزار و 516 نفر شرکت کننده در دانشکده های مدیریت و حسابداری و علوم انسانی و آزمون خواهران با 2هزار و 399 نفر شرکت کننده در دانشکده هایفنی و مهندسی و علوم پایه، مهندسی برق و کامپوتر و سالن تربیت بدنی امام علی(ع) برگزار گردید.

وی با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی این واحد دانشگاهی، دسترسی آسان به خطوط مترو و تجارب ارزنده واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در برگزاری پیروز آزمون های مختلف، اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 در مدت زمان معین شده در صحت و سلامت کامل برگزار گردید.

پیروزیت واحد یادگار امام(ره) در برگزاری آزمون های مختلف

حامد نعمتیان، مدیرکل آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با یادآوری کوشش بی وقفه همکاران دانشگاه در امر برگزاری منظم این آزمون، ضمن تشکر از همکاری تمامی کارکنان حوزه های مختلف این واحد دانشگاهی گفت: این دانشگاه همیشه در برگزاری آزمون های دکتری، کارشناسی ارشد، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، آزمون نظام مهندسی و ... پیروز عمل نموده که این مهم حاصل کوشش مجموعه شریف علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بوده است.

وی اطلاع داد: کنکور سراسری سال 1399 در زمان های معین شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1189

به "آزمون کارشناسی ارشد سال99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کارشناسی ارشد سال99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید