آلگری: یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید بانوی پیر بخت اول قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیست.

آلگری: یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) یوونتوس مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در خصوص آخرین وضعیت تیمش به خبرنگاران گفت: برای این بازی ما پیانیچ و خدیرا را در اختیار داریم و شاید مانژوکیچ هم برسد. بارتزالی، روگانی و بونوچی اما به این بازی نخواهند رسید. در خصوص بونوچی باید بگویم، مصدومیتش از چیزی که در ابتدا تصور می شد، خفیف تر است. کاسرس هم اگر همه چیز روبه راه باشد، فردا آماده خواهد بود. کیه لینی، روگانی و کانسلو به میدان می روند، اما من هنوز باید انتخاب کنم که چه کسی در سمت چپ بازی کند، چرا که ما شنبه شب هم یک بازی دیگر داریم. متویدی هم می تواند بازی کند. رونالدو؟ او را با خودمان می بریم چون سالی فوق العاده را دارد سپری می نماید و از نظر فیزیکی هم در اوج است. در این بازی همچنین شزنی درون دروازه خواهد بود و پرین هم شنبه بازی می نماید.

آلگری اضافه کرد: فوتبال، ورزشی غیرقابل پیش بینی است و در رم هم شاهد این موضوع بودیم. ما بازی مقابل لاتزیو را بد آغاز کردیم، اما زمانی که به اوج برگشتیم، گل زدیم. بیرون از خانه؟ ما هرجایی که بگویند بازی می کنیم. بازی های زیادی داریم و فردا هم یکی از آنها را باید بیرون از خانه انجام دهیم. این بازی تمرینی برای بازی های لیگ قهرمانان هم هست. هیچ جایی نوشته نشده است که ما ابر مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان هستیم. این دیوانگی است. بازی فردا آسان نخواهد بود. آتالانتا در وضعیت خوبی واقع شده است و بازی اش مقابل رم را هم دیدید که توانست از شکست (3 بر صفر) فرار کند.

یوونتوس فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان آتالانتا خواهد بود، تیمی که در نیم فصل نخست سری A مقابل آن به دردسر افتاد و به زحمت توانست تساوی 2-2 کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 105

به "آلگری: یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید