آی پد هنوز اپلیکیشن بومی اینستاگرام ندارد و به این زودی هم نخواهد داشت!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بیش از 11 سال از اولین رونمایی از آی پد گذشته و اینستاگرام هنوز برنامه ای برای آی پد ندارد. تازه آدام موسری، رئیس این شرکت، می گوید که این امر به این زودی ها هم تغییر پیدا نخواهد کرد!

آی پد هنوز اپلیکیشن بومی اینستاگرام ندارد و به این زودی هم نخواهد داشت!

به تازگی یک کارشناس فناوری و یوتوبر مشهور به نام مارکز براونلی بیانیه ای در خصوص نبود اپلیکیشن بومی اینستاگرام برای آی پد به زبان ساده در توییتر منتشر کرد که در آن ابراز نارضایتی نموده بود. در پاسخ، آدام موسری، رئیس اینستاگرام می گوید که اگرچه تیمش امیدوار است در مقطعی به این محصول هم برسد، اما این کار هنوز در اولویت آنها نیست!

موسری گفته که هنوز نیروی انسانی کافی برای آن کار ندارد و تیم توسعه اینستاگرام از آن چیزی که تصور می گردد کوچک تر است.

در بخش دیگری هم معین است که اینستاگرام بیشتر بر روی رقابت یا یوتیوب و تیک تاک حساب باز نموده و دوست ندارد که انرژی زیادی برای تطابق اجزای مختلف اینستاگرام با ابعاد و شرایط آی پد کنار بگذارد.

اما از سوی دیگر اگر درست فکر کنیم، می بینیم که کاربران آی پد گروه کوچکی نیستند. آی پد الان به جرات برترین تبلت بازار است.

طبق آمار Statista، تا سه ماهه سوم سال 2021، اپل حدود 14.7 میلیون دستگاه آی پد از 29 مدل مختلف فروخته است. تنها در سه ماهه اول سال اقتصادی 2022 اپل از فروش آیپد حدود 7.25 میلیارد دلار عایدی داشته. مجموع فروش 15.5 میلیارد دلاری در دو سه ماهه اخیر نشان می دهد که آی پد محبوبیت زیادی دارد. اما این مقدار محبوبیت را اینستاگرام هنوز به رسمیت نشناخته است!

همه اینها نشان می دهد که زیرمجموعه های متا دوست دارند که روی هدف اصلی تمرکز نمایند و راضی نگه داشتن مشتریان خاصشان در درجت بعدی اهمیت آنهاست.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1989

به "آی پد هنوز اپلیکیشن بومی اینستاگرام ندارد و به این زودی هم نخواهد داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد هنوز اپلیکیشن بومی اینستاگرام ندارد و به این زودی هم نخواهد داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید