استفاده از رنگ های سیاه و سفید در طراحی حمام

به گزارش مجله گوگل ایرانی، استفاده از رنگ های سیاه و سفید برای طراحی حمام، نمونه ای از پیاده سازی سبک مدرن می باشد. با استفاده از این دو رنگ و به کارگیری خلاقیت خود می توانید یک طراحی متفاوت در حمام ایجاد کنید. رنگ های سفید و سیاه در کنار یکدیگر تلفیقی بسیار زیبا ایجاد می نمایند. رنگ سیاه به نوعی جاذب و در مقابل رنگ سفید اثر بازتابنده دارد. به همین خاطر تلفیق این دو و استفاده از آن ها در کنار یکدیگر تاثیر چشمگیری در فضای حمام ایجاد می نماید. استفاده از این دو رنگ در طراحی حمام، باعث ایجاد حمامی لوکس خواهد شد.

استفاده از رنگ های سیاه و سفید در طراحی حمام

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

برای آغاز بهتر است از انواع کاغذ دیواری مناسب حمام و یا کاشی هایی به رنگ سیاه و سفید استفاده کنید. این دو رنگ در کنار یکدیگر کنتراست زیبایی ایجاد می نمایند. استفاده از این دو رنگ حمام را از سبک سنتی و قدیمی دور می نماید. به این خاطر در این طراحی می توانید از انواع وسایل برای تزئین حمام استفاده کنید. رنگ های سیاه و سفید از جمله رنگ هایی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی شوند و بیشتر سلیقه ها را جوابگو می باشد. با استفاده از این دو رنگ به یک طراحی مدرن دست پیدا خواهید کرد. در این نوع طراحی بهتر است از رنگ سفید برای دیوارها و از رنگ سیاه برای وسایل جانبی به کار رفته مانند قفسه ها استفاده نمایید. استفاده از رنگ سیاه باعث عمق بخشی به فضای حمام خواهد شد. استفاده از کاغذ دیواری های الگو دار نیز می تواند ایده خوبی باشد. استفاده از رنگ های سیاه و سفید باعث ایجاد فضایی کلاسیک شده و از نمونه تِم های خیره نماینده به شمار می آید. پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ خاکستری در کنار این دو رنگ می باشد. در ادامه به شرح بیش تر در استفاده از رنگ های سیاه و سفید در طراحی حمام می پردازیم.

استفاده از یک رنگ گرم در کنار رنگ های سیاه و سفید

اگر از دو رنگ سیاه و سفید برای طراحی حمام استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که در کنار آن ها از یک رنگ گرم نیز استفاده نمایید. برای مثال آن چه که در تصویر مشاهده می کنید نمونه ای از کابینت حمام به سبک مراکشی می باشد که در آن از رنگ های گرم استفاده شده است.

طراحی حمام به سبک هتل ها

برای طراحی حمامی به سبک آن چه که در هتل ها مشاهده می گردد، به فکر نصب یک نمایشگر در حمام خود باشید. نمایشگر باید در مقابل وان حمام نصب گردد.

استفاده از وسایل تزئینی در حمام

همان طور که قبلا اشاره شد، در کنار رنگ های سیاه و سفید از رنگ خاکستری نیز استفاده نمایید. برای انجام این کار می توانید از لوازم تزئینی مناسب که رنگ خاکستری دارند، استفاده کنید. استفاده از شمع در حمام نیز باعث القای انرژی مثبت و ایجاد فضایی داراماتیک می گردد.

استفاده از قاب پنجره مناسب

اگر از رنگ های سیاه و سفید برای طراحی حمام خود استفاده می کنید، بهتر است با انتخاب فریم مناسب برای پنجره حمام، توجه همگان را به آن جلب کنید. این کار می تواند در ایجاد نقطه کانونی در حمام نیز مؤثر باشد.

استفاده از کاشی ذغالی رنگ

استفاده از کاشی ذغالی رنگ باعث ایجاد فضایی کلاسیک می گردد. اگر از کاشی ذغالی رنگ استفاده می کنید بهتر است برای تکمیل طراحی خود از اِلمان هایی به رنگ قرمز نیز استفاده نمایید.

حمام های سیاه و سفید به سبک معاصر

استفاده از این دو رنگ باعث ایجاد فضایی دراماتیک در حمام می شوند. اگر تمایل دارید از رنگ سیاه برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما استفاده از وسایل سفید رنگ در کنار آن می باشد. استفاده از شلف نیز می تواند از ایده های کاربردی مناسب باشد.

نصب کاغذ دیواری در حمام

استفاده از کاغذ دیواری از ایده هایی است که امروزه هواداران زیادی پیدا نموده است. امروزه کاغذ دیواری هایی فراوری شده اند که می توان از آن ها در حمام بدون ایجاد هیچ گونه آسیب دیدگی استفاده کرد.

استفاده از رنگ سفید برای دیوار حمام

اگر از رنگ سفید برای دیوار حمام استفاده می کنید، در کنار آن از وسایل تزئینی براق و شیشه ای استفاده نمایید. استفاده از حوله های طرح دار نیز می تواند در تکمیل این طراحی به شما یاری کند.

استفاده از کاشی موزاییکی در حمام

با استفاده از کاشی های موزاییکی می توانید از یک طراحی لوکس در حمام استفاده کنید. اگر از کاشی موزاییکی سیاه رنگ در طراحی حمام استفاده می کنید، استفاده از وسایل شیشه ای و براق را نادیده نگیرید. این کار باعث بزرگ تر نشان دادن فضای حمام می گردد.

استفاده از کاغذ دیواری های الگو دار در حمام

استفاده از کاغذ دیواری مناسب به جای کاشی از ایده هایی است که امروزه در طراحی های مدرن حمام مورد استفاده قرار می گیرد. این کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید از طرح های مورد علاقه خود در انجام این کار استفاده نمایید.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح گل

استفاده از کاغذ دیواری های گل دار بیش تر مطابق سلیقه دخترانه می باشد. برای استفاده از چنین کاغذ دیواری می توان از انواع سفید رنگ آن با طرح گل مشکی استفاده کرد.

زیباسازی حمام های سفید و سیاه

در کنار استفاده از رنگ سیاه می توانید از رنگ صورتی نیز استفاده کنید. این کار باعث ایجاد فضایی کلاسیک می گردد. استفاده از مدل پرده مناسب در این طراحی می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

طراحی چشمگیر با استفاده از رنگ سیاه و سفید

استفاده از رنگ سیاه و سفید باعث ایجاد فضایی چشمگیر می گردد. این کار باعث ایجاد جذابیت در حمام شده و تلفیقی از طراحی کلاسیک به وجود می آورد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 580

به "استفاده از رنگ های سیاه و سفید در طراحی حمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از رنگ های سیاه و سفید در طراحی حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید