انتقاد جامعه اسلامی دانشجویان از احمد نادری و دعوت از وی برای حضور در دانشگاه شهید رجایی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی طی نامه ای ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی احمد نادری در رای گیری های مجلس و بعلاوه حضور این نماینده در استادیوم رئال مادرید از وی دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، جوابگوی نقدها مطرح شده باشد.

انتقاد جامعه اسلامی دانشجویان از احمد نادری و دعوت از وی برای حضور در دانشگاه شهید رجایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه ای به احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی وی در رای گیری های مجلس و بعلاوه حضور حاشیه ساز در استادیوم اختصاصی رئال مادرید از این نماینده مجلس دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، جوابگوی نقدها مطرح شده باشد.

در بخشی از این نامه به نادری آمده است: شما اوایل کار با نیروی بالا و امیدوار کننده ظاهر شده و اتفاقات انگیزه بخشی را رقم زدید، اما با گذر زمان گویا آن انگیزه و ممارست قبل را از دست دادید، تا جایی که طبق آمار ها شما صرفا در نیمی از رای گیری های مجلس شرکت داشته اید! و حاشیه اخیرتان هم دیدنی بازی تیم اسپانیایی رئال مادرید در استادیوم اختصاصی آن است! که در جریان سفر شما به اسپانیا برای شرکت در اتحادیه بین المجالس رخ داد.

در ادامه آمده است: گرچه عذرخواهی شما پسندیده بود، اما قضیه عمیق تر از این حرفهاست. رفتن به چنین استادیومی آنهم در اوج فلاکت ها و بدبختی ها و بیچارگی های ملت و خصوصا مردم حوزه انتخابیه خودتان امری کم اهمیت نیست. این نقدهاِ ما به تاسی از امیرالمومنین علی (ع) است که اعتقاد داشت هرگاه کارگزاری در مجلسی دعوت گردد که اغنیا در آن دعوت شده باشند و فقرا فراموش شوند، او را باید به بدترین شکل افشا و رسوا کرد و این اعتقاد را در حکومتش به التزام عملی تبدیل کرد!

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی در بخش دیگری از نامه خطاب به نادری، نوشته است: شما الان باید درباره حضور پنجاه درصدی خود در رای گیری های مجلس به رسانه ها جوابگو باشید، اما وندالیسم اسپانیا دغدغه تان است و شفافیت تصویب نشده و دولت های وادار به کار نشده برایتان اهمیتی ندارند؟! اگر به اسپانیا می روید و سرگرمی های آنچنانی دارید و بازی های چند صد دلاری را دیدن می کنید و ملکوت آسمان ها فرشتان شده و سقف آرزو های جوانان مملکت برایتان خاطره است. چرا این عمل نامشروع از سوی یک مسئول حاکمیتی که همانند سیلی برای مردم مستضعف و درگیر نان شب سنگین است را نشر دادید؟! واقعا چند درصد از مردم توانایی حضور در این استادیوم را دارند؟!

این تشکل دانشجویی در انتها تاکید نموده است: ما همچنان خواستار شنیدن توضیحات و پاسخ های شما هستیم. بدین وسیله از شما دعوت می گردد تا برای پاسخ به نقدها مطرح شده درمورد عملکرد مجلس و شخص جنابعالی و خصوصا حواشی اخیر؛ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران حضور به عمل آورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1883

به "انتقاد جامعه اسلامی دانشجویان از احمد نادری و دعوت از وی برای حضور در دانشگاه شهید رجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد جامعه اسلامی دانشجویان از احمد نادری و دعوت از وی برای حضور در دانشگاه شهید رجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید