اکبری: گفته بودم چهره واقعی سایپا را در پلی آف می بینید، اصلا حمایت نشدیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: گفته بودم که چهره واقعی تیم سایپا را باید درمرحله پلی آف ببینید و خوشحالم که امروز عملکرد بسیار خوبی مقابل کاله داشتیم.

اکبری: گفته بودم چهره واقعی سایپا را در پلی آف می بینید، اصلا حمایت نشدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان اکبری در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل کاله و راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال، گفت: به بازیکنان کاله خسته نباشید می گویم. ما در آمل روز سختی را مقابل نماینده این شهر داشتیم و آنها حداکثر استفاده را از حضور تماشاگران خود بردند.

وی ادامه داد: در این بازی اما با اعتماد به نفس و روحیه بهتری وارد زمین شدیم و بازی را خیلی بهتر آغاز کردیم. بازیکنان من با غیرت بازی کردند.

اکبری گفت: من در طول زندگی ام هیچگاه به اندازه 5 ماه اخیر در فشار و استرس نبودم. ما مسائل اقتصادی و حاشیه ای بسیار زیادی داشتیم و واقعاً حمایت نشدیم اما بازیکنان من همه چیز را فراموش کردند و تنها روی بازی تمرکز داشتند، به جرات می توانم بگویم که بین 8 تیم راه یافته به پلی آف ما آخرین تیم از نظر اقتصادی بودیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطر نشان کرد: ما در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم و پس از اضافه شدن بازیکنانی مثل امیرحسینی و قلی زاده نیز به هماهنگی لازم دست پیدا نکردیم. با این حال گفته بودم که چهره واقعی تیم سایپا را باید درمرحله پلی آف ببینید و خوشحالم که امروز عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتیم. ما در دفاع، سرویس و حمله فوق العاده بودیم و می توان گفت که نیمی از راه پیروزی را در همان ست اول طی کردیم.

وی در خصوص راهیابی تیم ورامین به فینال لیگ برتر، توضیح داد: به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم، آنها مجموعه بسیار خوب و هماهنگی هستند که بدون مشکل اقتصادی و حاشیه ای بهترین نتایج ممکن را گرفتند.

اکبری در خصوص میزبانی تبریز در بازی فینال لیگ برتر گفت: تبریز یکی از شهرهای والیبال خیز ما است که میزبان مسابقات آسیایی نیز بوده. برای من هیچ فرقی نمی کند که در کجا بازی کنم، پیش از این نیز سالن 12 هزار نفری آزادی و سالن تبریز کاندیداهای میزبانی فینال بودند که فدراسیون در نهایت شهر تبریز را انتخاب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 127

به "اکبری: گفته بودم چهره واقعی سایپا را در پلی آف می بینید، اصلا حمایت نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: گفته بودم چهره واقعی سایپا را در پلی آف می بینید، اصلا حمایت نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید