برترین تجربه خرید در فروشگاه های آیکیا دبی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، آیکیا در دبی هم یک شعبه دارد، این فروشگاه زنجیره ای بزرگ لوازم خانگی که در زمینه طراحی، فراوری و فروش مبلمان آماده، تخت خواب، میز و سایر لوازم اصلی و فرعی منزل فعالیت می نماید در شهر دبی در کشور امارات هم دو شعبه بسیار بزرگ و مجذوب نماینده دارد و اغلب گردشگران در زمان سفر به این شهر حتما به شعب دبی فروشگاه آیکیا سر می زنند و از جدیدترین ملزومات خانه و آشپزخانه در این فروشگاه بازدید و خرید می نمایند.

برترین تجربه خرید در فروشگاه های آیکیا دبی

فروشگاه آیکیا در دبی فضای مجذوب کنندهی برای مهندسین معمار و طراحان داخلی دارد، آنها می توانند از طرح های متنوعی که در این فروشگاه به نمایش گذاشته شده ایده بگیرند و یا از لوازم موجود در فروشگاه آیکیا در دبی برای طراحی خود وسایل لازم را تهیه کنند. اغلب افرادی که به دبی سفر نموده اند با مراکز خرید بی شمار این شهر آشنا هستند، تنوع برندها در بازارها و مراکز خرید دبی بسیار زیاد است، اما فروشگاه آیکیا در دبی جایگاه ویژه ای در بین ساکنین و مسافران این شهر دارد. با ما در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران تا خاتمه همراه شوید تا شما را به این فروشگاه بزرگ و مجذوب کننده در قلب شهر دبی ببریم.

معرفی آیکیا در دبی

آیکیا یک شرکت بزرگ و قدیمی لوازم خانگی سوئدی و چندملیتی است که در اغلب شهرهای بزرگ و کوچک جهان حداقل یک شعبه دارد. شهر دبی در کشور امارات هم از این قاعده مستثنی نیست و چند سالی است که یکی از بزرگترین شعبه های فروشگاه آیکیا در دبی فعال است. این فروشگاه به لحاظ متراژ و تنوع محصولات یکی از برترین شعبه های منطقه خاورمیانه ایکیا می باشد و به همین علت اغلب گردشگران در زمان سفر به شهر دبی در کشور امارات حتما برای خرید به این فروشگاه می روند. اگر در پی تازهترین مدل های لوازم خانگی و ملزومات مورد نیاز در خانه هستید، حتما به فروشگاه آیکیا در دبی بروید، تنوع مدل های این شعبه ایکیا بسیار زیاد است. قیمت ها هم در این فروشگاه در مقایسه با سایر فروشگاه های لوازم خانگی سطح شهر کاملا ارزان می باشد.

در معرفی آیکیا در دبی باید به این نکته اشاره کنیم که این شعبه مساحتی در حدود 35 هزار متر مربع دارد و به سبک مینیمال طراحی شده است. این فروشگاه در سال 2005 اولین شعبه خود را در شهر دبی افتتاح نموده، این شعبه یکی از مجهزترین شعب ایکیا در جهان می باشد. در ادامه قصد داریم در خصوص فروشگاه های ایکیا در دبی اطلاعات جالبی را در اختیار شما بگذاریم.

ماجرای افتتاح آیکیا در دبی

در سال 1995 و همزمان با آغاز توسعه شهر دبی فروشگاه ها و برندهای مختلف لوازم خانگی جهان برای عقب نماندن از بازار منطقه خاورمیانه در حال شعبه زدن در شهر دبی بودند، فروشگاه آیکیا هم در آن موقع برای اینکه از این قافله جا نماند در یکی از برترین منطقه ها شهر دبی، یعنی منطقه سیتی مال این شهر تصمیم به تاسیس یک شعبه گرفت. ماجرای افتتاح آیکیا در دبی اما تا سال 2005 طول کشید و خاتمه این فروشگاه بزرگ با طراحی تازه و مجذوب کنندهی در شهر دبی افتتاح شد. کنندگی آیکیا در دبی سبک مینیمال دارد و خلاقیت و سادگی را می توان در این شعبه در کنار هم مشاهده کرد. فروشگاه آیکیا به علت تقاضای زیاد مسافران و مردم محلی، دومین شعبه خود را هم در منطقه جبل علی شهر دبی در سال 2019 افتتاح کرد تا در این شهر بزرگ دو شعبه داشته باشد.

البته این فروشگاه بزرگ دو شعبه هم در شهر ابوظبی در کشور امارات دارد، در این شعبه ها هم تنوع کالاها بسیار زیاد است. طراحی ساده لوازم خانگی آیکیا را می توان یکی از مجذوب کنندهیت های این برند برای عموم مردم دانست، محصولات این فروشگاه به صورت رایگان به سراسر شهر دبی ارسال می گردد.

شعبه های آیکیا در دبی

ایکیا تا قبل از سال 2019 فقط یک شعبه در شهر دبی داشت، اما خاتمه دومین شعبه این فروشگاه در سال 2019 در منطقه جبل علی در شهر دبی افتتاح شد. شهر دبی را می توان مرکز تجاری خاورمیانه دانست، اغلب برندهای مشهور جهان حداقل یک شعبه در این شهر دارند. شرکت سوئدی آیکیا یکی از برندهای محبوب در سراسر جهان است که همچون برند های دیگر اروپایی و آمریکایی در کشور امارات شعب متعددی دارد، آیکیا در حال حاضر دو شعبه در شهر دبی و دو شعبه در شهر ابوظبی کشور امارات دارد. ایکیا برند محبوبی است و به خاطر قیمت بسیار مناسب و البته تنوع بسیار زیادی که محصولات این شرکت دارد، در کشور مدرن و پیشرفته امارات شعب متعددی افتتاح نموده و سهم زیادی در بازار این کشور را به خود اختصاص داده است.

در شهر دبی ساخت و ساز بسیار پررونق می باشد و تقاضا برای لوازم خانگی همیشه در این شهر وجود دارد، به همین علت است که شرکت آیکیا در دبی دو شعبه افتتاح نموده تا نیاز مشتریان خود را رفع کند. فروشگاه آیکیا جبل علی (IKEA Jebel Ali) و فروشگاه آیکیا در فستیوال سیتی (Dubai Festival City) دو شعبه این فروشگاه سوئدی در شهر دبی کشور امارات متحده عربی است.

فروشگاه آیکیا در فستیوال سیتی - Dubai Festival City

این فروشگاه اولین شعبه آیکیا در دبی است که در منطقه فستیوال سیتی این شهر واقع شده و هر سال صدها هزار نفر برای خرید به این فروشگاه سر می زنند. فروشگاه آیکیا با ورودی آبی رنگ و لوگو زرد معروف این شرکت در ورودی منطقه فستیوال سیتی خود نمایی می نماید و مشتریان به راحتی می توانند درب ورودی این فروشگاه را پیدا کنند. فروشگاه دو طبقه دارد، یک طبقه همچون عمده فروشی های آمریکا مملو از اجناس و کالاهای مختلف است و طبقه دوم مختص شوروم (SHOW ROOM) و رستوران فروشگاه می باشد. شوروم این فروشگاه یکی از بزرگترین شوروم های آیکیا در منطقه خاورمیانه است و تنوع محصولات و دیزاین ها در این بخش بسیار زیاد می باشد.

برای خرید محصولات ایکیا باید از طبقه دوم این فروشگاه به طبقه اول بروید، زیرا در شوروم آیکیا در دبی چیزی برای فروش وجود ندارد. این فروشگاه هفت روز هفته از ساعت 10 صبح باز است و پذیرای مشتریان می باشد.

فروشگاه آیکیا در جبل علی - IKEA Jebel Ali

این شعبه آیکیا به تازگی در شهر دبی افتتاح شده است، فروشگاه آیکیا در جبل علی جز بزرگترین شعبه های این فروشگاه سوئدی می باشد که از دو بخش شوروم و فروشگاه شکل گرفته و همچون سایر شعبه های آیکیا در دبی یک رستوران هم برای صرف غذاهای سوئدی دارد. تمامی محصولاتی که در شوروم این فروشگاه به نمایش در آمده را می توانید از طبقه اول فروشگاه آیکیا در دبی تهیه کنید، با این تفاوت که در این بخش از فروشگاه محصولات در قفسه ها و به صورت پکیج قرار گرفته است و مشتریان می توانند هر چیزی را که نیاز دارند از این بخش به سبد خرید خود اضافه کنند و با خود به خانه ببرند. البته در فروشگاه آیکیا بعضی محصولات حجیم به وسیله پیک مخصوص این فروشگاه به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می گردد تا زحمت حمل آن به عهده مشتری نباشد.

تنوع محصولات در این شعبه هم بسیار زیاد است و ایرانی ها مشتری دائم این شعبه تازه تاسیس هستند. یکی از قسمت های مجذوب کننده این شعبه تازه امکان انتخاب مبلمان به صورت دیجیتالی است و یک استودیوی طراحی داخلی هم به این شعبه اضافه شده تا مشتریان براساس فضای خود بتوانند مبلمان مناسب را انتخاب کنند.

از فروشگاه آیکیا در دبی چی بخریم؟

تنوع محصولات در فروشگاه های آیکیا در دبی بسیار زیاد است و قیمت های کالاهای مختلف کاملا مالی و ارزان می باشد. در کنار قیمت مناسب و تنوع زیاد، کیفیت محصولات شرکت سوئدی آیکیا هم فوق العاده بالا است و محصولات این شرکت کاملا مینیمال و با دوام طراحی شده تا مشتریان سالیان سال بتوانند از این کالاها در خانه استفاده کنند. از فروشگاه آیکیا در دبی چی بخریم؟ آیکیا یکی از برترین و محبوب ترین برندها لوازم خانه و آشپزخانه در جهان است و هر آنچه که در خانه به آن نیاز دارید را به راحتی می توانید در این فروشگاه بزرگ پیدا کنید.

غیرممکن است که شما در فروشگاه ایکیا چرخی بزنید و خریدی انجام ندهید، محصولات متنوع و کاربردی این فروشگاه شما را ترغیب به خرید می نماید. در این فروشگاه بزرگ می توانید انواع لوازم و ملزومات آشپزخانه، مبلمان، کفپوش، لوازم حمام، لوازم خواب، میز و صندلی، لوازم اتاق کودک، انواع لوستر و تجهیزات روشنایی، حوله و منسوجات خانگی را پیدا کنید. معمولا در این فروشگاه بخشی از محصولات با تخفیف به مشتریان عرضه می گردد و در طبقه اول می توانید از داخل قفسه ها این محصولات را انتخاب کنید. این فروشگاه در حال حاضر بیش از 15 هزار کالای مختلف دارد و انتخاب برای مشتریان در این فروشگاه بسیار راحت است.

رستوران فروشگاه آیکیا در دبی

اگر پس از گردش در فروشگاه ایکیا خسته و گرسنه شده اید، برای نوش جان کردن یک وعده غذای خوشمزه می توانید به رستوران فروشگاه آیکیا در دبی سر بزنید و علاوه بر خرید غذای خود را هم از منو این فروشگاه سوئدی انتخاب نموده و نوش جان کنید. اغلب شعب این فروشگاه زنجیره ای در سراسر جهان، یک رستوران هم برای سرو غذا دارد، در منو رستوران فروشگاه آیکیا در دبی انواع غذاهای لذیذ و ساده همچون استیک گوشت، کوفته، پاستا، ماهی سالمون، سالاد سزار، شاورما و انواع شیرینی و نوشیدنی های به چشم می خورد. رستوران این فروشگاه به صورت یک سلف سرویس است و شما قبل از انتخاب هر غذا می توانید شکل ظاهری آن را ببینید. بعد از یک گشت و گذار چند ساعته در فروشگاه آیکیا در دبی، خوردن یک غذای تازه و خوشمزه خیلی لذت بخش و مجذوب کننده است.

تنوع دسرها و بستنی ها هم در رستوران فروشگاه ایکیا در دبی زیاد می باشد و برای بچه ها هم در این رستوران غذاهای ویژه موجود است. شعبه جبل علی آیکیا در دبی علاوه بر رستوران یک کافه نان هم دارد و مشتریان می توانند انواع نان و شیرینی سوئدی را از این کافه تهیه کنند و در رستوران ایکیا نوش جان کنند. در فروشگاه آیکیا در دبی یک بخش هم مختص نگهداری از بچه ها طراحی شده و از کودک شما تا یک ساعت به صورت رایگان نگهداری می کنند.

قیمت محصولات آیکیا در دبی

قیمت محصولات ایکیا در دبی کاملا ارزان و مالی است و مشتریان با هر بودجه ای می توانند ملزومات ضروری برای چیدمان یک خانه را از این فروشگاه بزرگ تهیه کنند. دبی یک منطقه آزاد است و به همین علت بسیاری از تاجران ایرانی خرید از فروشگاه های این شهر را به علت عدم دریافت مالیات و سایر عوارض گمرکی ترجیح می دهند. قیمت انواع ملزومات خانه و آشپزخانه در فروشگاه ایکیا بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر دبی است، به همین علت اغلب گردشگران دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

موقعیت مکانی آیکیا در دبی

موقعیت مکانی آیکیا در دبی به نحوی است که گردشگران خارجی هم دسترسی راحتی به این فروشگاه دارند و از منطقه ها مختلف شهر دبی به راحتی می توانند خود را به این مرکز خرید برسانند. اولین شعبه ایکیا در مجاورت فستیوال سیتی در ساحل خور دبی واقع شده است، در مجاورت این شعبه فروشگاه ها و مراکز خرید متنوعی قرار گرفته است و دسترسی به این شعبه بسیار راحت است. این شعبه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب فعال می باشد، در روزهای پنج شنبه و آدینه هم فروشگاه ایکیا فستیوال سیتی در دبی از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است.

شعبه تازه آیکیا در دبی در منطقه ساحلی جبل علی واقع شده و ساعت کاری این مرکز هم دقیقا همچون شعبه فستیوال سیتی است. گردشگران به راحتی با مترو دبی می توانند خود را به این فروشگاه برسانند، ایستگاه مترو جبل علی در فاصله چند قدمی از این فروشگاه بزرگ قرار گرفته است.

1. فروشگاه آیکیا در دبی چند شعبه دارد؟

فروشگاه زنجیره ای آیکیا در حال حاضر دو شعبه در شهر دبی دارد، شعبه فستیوال سیتی (Dubai Festival City) اولین شعبه این فروشگاه در شهر دبی است و شعبه جبل علی (IKEA Jebel Ali) که به تازگی در این شهر تاسیس شده است. البته آیکیا دو شعبه هم در شهر ابوظبی امارات دارد.

2. ساعت کار فروشگاه آیکیا در دبی به چه شکلی است؟

هر دو شعبه فروشگاه آیکیا در دبی از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب باز است، این فروشگاه در روزهای پنج شنبه و آدینه هم از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعال می باشد و از مشتریان خود پذیرایی می نماید.

3. چه اقلامی در فروشگاه آیکیا در دبی عرضه می گردد؟

یکی از برترین مکان ها برای خرید ارزان در دبی، فروشگاه های آیکیا است. در فروشگاه آیکیا در دبی انواع لوازم خانگی همچون قالیچه، میز و صندلی، لوازم آشپزخانه، انواع لوازم خواب، منسوجات، مبلمان، وسایل خواب کودک و سایر کالاهای مورد نیاز در خانه عرضه می گردد.

4. چرا محصولات ایکیا منحصر به فرد است؟

به عبارت ساده تمامی محصولات آیکیا زیبا و منحصر به فرد است، زیرا به خوبی طراحی شده، کاربردی، با کیفیت، ارزان و با دوام است. تنوع محصولات آیکیا یکی از نکات مهم خرید از این فروشگاه بزرگ می باشد.

5. آیا فروشگاه آیکیا در دبی رستوران هم دارد؟

بله، هر دو شعبه فروشگاه ایکیا در شهر دبی رستوران اختصاصی با منو متنوع دارد و مشتریان پس از گردش در این فروشگاه می توانند برای صرف غذا به رستوران این مجموعه در طبقه دوم در مجاورت شوروم فروشگاه آیکیا مراجعه کنند.

6. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد دبی را به صورت 24 ساعته و آنلاین از سایت خبرنگاران بخرید.

جمع بندی برترین تجربه خرید در فروشگاه های آیکیا دبی

بازدید از مراکز خرید همیشه جز مجذوب کنندهیت های سفر، به خصوص سفرهای خارجی است و اغلب مسافران حداقل یک روز از سفر خود را به گردش در مراکز خرید اختصاص می دهند. فروشگاه ایکیا یکی از مراکز خرید مجذوب کننده در شهر دبی در کشور امارات است که اغلب گردشگران به خصوص مسافران ایرانی در زمان سفر به این شهر حتما به این فروشگاه زنجیره ای بزرگ سر می زنند تا از لوازم متنوع عرضه شده در این فروشگاه بزرگ خرید کنند. مسافران با هر بودجه ای می توانند از فروشگاه آیکیا در دبی خرید کنند، زیرا تنوع کالاها در این فروشگاه بسیار زیاد است و قیمت کالاها در فروشگاه آیکیا دبی کاملا ارزان می باشد. ایکیا در حال حاضر دو شعبه در شهر دبی و دو شعبه در ابوظبی دارد و انواع لوازم خانه و آشپزخانه را می توانید از شعب این فروشگاه در شهر دبی تهیه کنید.

فروشگاه آیکیا در دبی بسیار بزرگ است و اگر بخواهید کل آن را بگردید به یک روز کامل وقت نیاز دارید، برای صرف غذا مهم می توانید به رستوران اختصاصی آیکیا بروید و نیازی به خارج شدن از فروشگاه نیست. اگر قصد سفر به شهر دبی و بازدید از فروشگاه آیکیا در دبی را دارید، برای رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما می توایند به قسمت فروش بلیط هواپیما سایت خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید و بلیط سفر خود را خریداری نموده و برای سفر راحت و مجذوب کننده راهی شهر دبی در کشور امارات شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2284

به "برترین تجربه خرید در فروشگاه های آیکیا دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تجربه خرید در فروشگاه های آیکیا دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید