بیانیه پرسپولیس علیه بازیکن استقلال

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهمت های بی پایه و اساس بعضی از رقیبان نیز تکراری ترین داستان خارج از میدان این فوتبال شده است. یک روز مدیران عامل و اعضای کادرفنی و پیشکسوتانشان صحبت هایی را مطرح می نمایند و روز دیگر، نوبت به بازیکنانی تازه به دوران رسیده یا تمام شده می رسد.

بیانیه پرسپولیس علیه بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگاران امروز میلاد زکی پور در مورد قهرمانی های سال های اخیر پرسپولیس ادعاهایی مطرح نموده بود که حالا با واکنش باشگاه پرسپولیس روبه رو شده است.در این بیانیه که در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد آمده است: در حالیکه قهرمانی های پرسپولیس تکراری ترین داستان داخل زمین فوتبال ایران در سالهای اخیر است، تهمت های بی پایه و اساس بعضی از رقیبان نیز تکراری ترین داستان خارج از میدان این فوتبال شده است. یک روز مدیران عامل و اعضای کادرفنی و پیشکسوتانشان صحبت هایی را مطرح می نمایند و روز دیگر، نوبت به بازیکنانی تازه به دوران رسیده یا تمام شده می رسد که حالا اسم پرسپولیس را تبدیل به پرتکرارترین واژه در گفتگوهای خود نموده اند. یک روز از مهندسی می گویند، روزی دیگر از امداد غیبی و پارتی بازی.

  • 4 محکومیت در انتظار مدیرعامل پیشین پرسپولیس

به گمان ما دلیل آنهمه به زبان آوردن این واژه ها چیزی جز آن نیست که خود آنقدر با این عناوین در مرام و کردارشان آشنا و عجین هستند که لحظه ای از دهانشان نمی افتد، واژه هایی که وقتش است به صورتی جدی از سوی کمیته اخلاق و انضباطی پیگیری گردد.

ما درکشان می کنیم تحمل آنکه بازیکنان ما یک روز با مسائل اقتصادی قهرمان لیگ شوند و روز دیگر با پنجره بسته به فینال آسیا برسند برایشان تا چه اندازه باید سخت و ناگوار باشد. بیانیه باشگاه پرسپولیس به برای ما، هواداران عزیز و البته بخش بزرگی از هواداران فوتبال این پرسش پیش آمده که آیا خودِ این بازیکنان و مربیان و کارمندان و مدیران، واقعا به گفته های خود باور دارند؟

تردیدی نیست که بیشتر این افراد، چنین گفته هایی را تبدیل به یک بازی ذهنی برای فرار از فشار جامعه هواداری خود نموده اند که سالهاست چشمشان به جامی که قول داده اند برایشان بیاورند همیشه خشک مانده است.

پس به آن هایی که از قدرت پرسپولیس هراس دارند، به آن هایی که به قهرمانی های پرسپولیس حسادت می نمایند و به آن هایی که کوشش کردن را در این سال ها از پرسپولیس نیاموخته اند می گوییم که در این مدت هرچه تهمت زدید برای ما انگیزه شد. هر چه گفتید و تخریب کردید ما ساختیم و هر چه بی انصافی کردید این ما بودیم که در انتهای فصل جامها را بالای دست بردیم.

ما به خوبی دریافته ایم تا زمانی که اینطور کوشش کنیم و چنین رقبایی داشته باشیم که تهمت زنی را به تمرین و کوشش ترجیح بدهند، قهرمانی هایمان ساده تر از قبل ادامه خواهد داشت.

آری، از ما بیاموزید، از پرسپولیس، پرافتخارترین و بزرگترین تیم ایران.

  • عکس|روز باشکوه مهرداد اولادی در آزادی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 947

به "بیانیه پرسپولیس علیه بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه پرسپولیس علیه بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید