تور ارزان اروپا: تاکید مرکل بر ضرورت تصمیم گیری سریعتر اروپا در بحران ها

به گزارش مجله گوگل ایرانی، صدر اعظم آلمان که به اسپانیا سفر نموده است در سخنانی بر لزوم آینده نگری بیشتر اروپا و لزوم اتخاذ تصمیمات سریع و اجرای آن در بحران ها تاکید نمود.

تور ارزان اروپا: تاکید مرکل بر ضرورت تصمیم گیری سریعتر اروپا در بحران ها

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان که به اسپانیا سفر نموده است در یک سخنرانی خواهان اقدامات مشترک در حمایت از ارزش های اروپایی و مذاکرات صادقانه و شایستگی توافق شده و گفت: اروپا در صورتی قدرتمند است که متحد باشد. صلح و آزادی از مسائل بدیهی نیست و باید از آن حمایت گردد. پیش شرط آن انسجام نزدیک، اعتماد و احترام است.

وی با اشاره به افزایش نیروهای گریز از مرکز در اتحادیه اروپا گفت: این نیروها زمانی که سیمان ارزش های مشترک شکننده می گردد پدیدار می شوند و هنگامی که انتظارات اتحادیه اروپا و نهادهای آن برآورده نمی گردد تحولات اجتماعی با سرعت های مختلف رخ می دهد و اختلافات مالی و اجتماعی زیاد می گردد.

مرکل بعلاوه بر مسائل احترام به کرامت انسانی، آزادی و دموکراسی، برابری و حاکمیت قانون و حمایت از حقوق بشر و حقوق اقلیت ها تاکید نمود.

صدر اعظم آلمان که تا چندی دیگر دوران حکومت طولانی مدتش بعد از 16 سال سرانجام می یابد بعلاوه خاطرنشان کرد که فرایند اتحاد اروپایی هرگز سرانجام نیافته بلکه به توسعه مداوم احتیاج دارد.

وی بعلاوه گفت: اروپا باید در آینده آینده نگر تر شده و هماهنگی های خود را بهبود بخشد.

صدر اعظم آلمان بعلاوه گفت: به ویژه در بحران ها اتحادیه اروپا باید تصمیمات مشترک را سریع تر از گذشته اتخاذ و اجرا کند.

مرکل همچین کشورهای اروپایی را به غلبه بر اختلاف نظرها فراخواند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1809

به "تور ارزان اروپا: تاکید مرکل بر ضرورت تصمیم گیری سریعتر اروپا در بحران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: تاکید مرکل بر ضرورت تصمیم گیری سریعتر اروپا در بحران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید