تشکیل انجمن صنفی دفاتر گردشگری در ایلام لازم است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/ایلام جلسه آموزشی و توجیهی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ایلام با هماهنگی و همکاری دبیرخانه طرح تکاپو در تاریخ 19 دی ماه 95 در محل سالن جلسات دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان ایلام برگزار گردید.

تشکیل انجمن صنفی دفاتر گردشگری در ایلام لازم است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه مهندس راهنمایی پویا، کارگزار توسعه اشتغال استان، در مورد اهداف و رویکرد طرح تکاپو در توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار در رسته گردشگری و صنایع دستی استان ارائه و آمادگی طرح تکاپو جهت تسهیلگری و پیگیری برطرف موانع و یاری به رونق کسب وکارهای این رسته فعالیت گفت.

در این گردهمایی در مورد نقش مهم و اساسی آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری در جذب گردشگر و توسعه رسته گردشگری استان بحث و گفتگو شد و مدیران آژانس ها آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت جدی با سازمان های مرتبط با حوزه گردشگری و سایر بنگاه های زنجیره کسب وکار گردشگری استان گفتند.

در ادامه این گردهمایی در مورد ضروری بودن تشکیل انجمن صنفی دفاتر نیز گفتگو و گفتگو شد و مدیران دفاتر با تهیه یک صورت جلسه خواهان تشکیل انجمن صنفی شدند تا به عنوان نماینده دفاتر پیگیر امور صنفی و آموزشی و فعالیت های شبکه ای و توسعه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان باشد.

کارگزار توسعه اشتغال استان نیز بر لزوم تشکیل و فعال شدن این انجمن صنفی جهت برخورداری از حمایت ها و تسهیل گری طرح تکاپو تأکید کردند.

مدیران دفاتر حاضر در جلسه در مورد مسائل و مسائل و موانع موجود پیش روی دفاتر برای توسعه فعالیت و بهبود شرایط گردشگری استان پرداخته و پیشنهادهای خود را جهت بهبود شرایط موجود گفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 682

به "تشکیل انجمن صنفی دفاتر گردشگری در ایلام لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل انجمن صنفی دفاتر گردشگری در ایلام لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید