جنگل های باستانی و مسحور کننده مادیرا با درختان 500 ساله

به گزارش مجله گوگل ایرانی، جزیره مادیرا به دلیل چشم انداز زیبای خود که شامل کوه های ناهموار، آتشفشان ها و سواحل صخره ای معروف است. اما یکی از بی نظیرترین گنجینه های مادیرا، یک جنگل باستانی است که در هر قدم شما را به صحنه ای از یک افسانه منتقل می نماید. جنگل فانال که به دلیل مه مهیج صبحگاهی خود شناخته می گردد، بخشی از یک جنگل باستانی است.

جنگل های باستانی و مسحور کننده مادیرا با درختان 500 ساله

خبرنگاران - در این مقاله تصاویری باورنکردنی از آلبرت دروس گنجانده شده است.

فانال بخشی از جنگل لوریسیلوا، میراث جهانی یونسکو است که به دلیل زیبایی و اهمیت اکولوژیکی بسیار معروف است. به طرز باورنکردنی، بین 15 تا 40 میلیون سال پیش، بخش اعظم اروپای جنوبی از این نوع جنگل های دوبل پوشیده شده بود، اما اکنون بقایای آنها را فقط در مادیرا، آزور و جزایر قناری می توان یافت. فانال به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا نمونه های مختلف درختان (که برخی از آنها 500 سال قدمت دارند) را از نزدیک ببینند.

دروس در عکس های خود، تمام لحظات این جنگل زیبا، از غروب تا طلوع آفتاب را نشان می دهد. نماهای دقیق از تنه های پوشیده از خزه و ترکیبات خیره کننده از درختانِ تنها که در سراسر منظره حضور دارند، ذهن بینندگان را به این جنگل منتقل می نماید. فانال به خصوص در فضای مه آلود که اغلب صبح ها در جنگل ایجاد می گردد، زیبا است. دروس می گوید: راه رفتن در اینجا بسیار جادویی است. در جنگلی پوشیده شده از مه ، برخی اوقات نمی دانید که آیا در خواب قدم می زنید یا واقعیت. این جنگل چیزی است که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودم.

خوشبختانه ، به لطف یونسکو ، جنگل فانال، سالهای آینده در شرایط بکر باقی می ماند و این درختان باستانی در پارک طبیعی مادیرا به طور ویژه محافظت می شوند.

منبع : mymodernmet.com

منبع: چمدان
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 906

به "جنگل های باستانی و مسحور کننده مادیرا با درختان 500 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل های باستانی و مسحور کننده مادیرا با درختان 500 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید