فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت اول) (تور فرانسه)

به گزارش مجله گوگل ایرانی، فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت اول)

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی آن ، سخن خواهیم گفت.

فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت اول) (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بیشتر با جاذبه های ناشناخته فرانسه آشنا شوید :

فَرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه (به فرانسوی: République française) یکی از کشورهای واقع شده در اروپای غربی می باشد که دارای منطقه ها و قلمروهای آنسوی دریاهای زیادی نیز هست. فرانسه یکی از سه کشوری است که دارای سواحلی هم در دریای مدیترانه و نیز اقیانوس اطلس می باشد (دو کشور دیگر عبارتند از اسپانیا و مراکش).

فرانسه در سال 2013 با 84.7 میلیون دنیاگرد خارجی محبوب ترین مقصد دنیاگردی دنیا و سومین کشور پر عایدی دنیاگردی نام گرفت.

فرانسه کشوری زیبا در غرب اروپا دارای جاذبه های دنیاگردی شناخته شده بسیاری برای دنیایان است. اما بسیاری از مکان های مجذوب نماینده این کشور از دید عموم مخفی مانده است. روستاها، تپه ها، کوهستان و طبیعت زیبای بکری در اینجا منتظر شما است.

در فرانسه نقاط مجذوب نماینده بسیاری ناشناخته مانده است. برای آشنایی با آن ها در ادامه با مجله دنیاگردی خبرنگاران همراه باشید.

1. بارسلونت، پروونس

آنتونی پرگرین می گوید:

اینجا به همان مقدار که دلپذیر است، شما را شگفت زده خواهد نمود. در نگاه اول، بارسلونت یک نقطه اولیه در جنوب آلپ فرانسوی به نظر می آید که این انتظار را در شما ایجاد می نماید که صدای آواز تحریر آمیزی را در کوهستان بشنوید.

اینجا بخشی از جنوب شرقی فرانسه کنار دریای مدیترانه است. اگر در زمان فستیوال ماه آگوست به اینجا بیایید، به جای صدای آن آواز تحریری، موسیقی ماریاچی (مکزیکی) را خواهید شنید. اینجا به مقدار ای به مکزیک نزدیک است که می توانید بدون خروج از اروپا به آنجا بروید، درست مانند قرن نوزدهم که محلی ها مسیری را در دره را برای ساختن تقدیر خود در مکزیک می پیمودند و سپس با دنیایی از ایده های لاتین و پول نقد برمی گشتند.

مقالات مرتبط :

راهنمای سفر به پاریس،مرکز مد دنیا

معماری فرانسه ؛ راهنمای مسافران علاقه مند به معماری France

2. کولمر، استان آلزاس (در شمال شرقی فرانسه که مرکز آن شهر استراسبورگ است)

یکی دیگر از نقاط مورد علاقه آنتونی پرگرین، کولمر است. وی در خصوص این منطقه می گوید:

اینجا جزو برترین و زیباترین مراکزی است که آلزاس را می پوشاند، بخصوص در این زمان که موزه مشهور اونترلیندن (Unterlinden Musée) دوباره بازگشایی شده است.

اینجا یک کشور باسک (مردمی که در بخش غربی کوه های پیرنه در فرانسه و اسپانیا زندگی می نمایند) است. در جدال با آب، صخره ها، هیتلند و چوب های رها شده در ساحل سخت تر از قطعه پهناور ماسه ای در نقطه ساحلی شمالی، برنده می شوند. اقیانوس در سنگ ها و صخره های شکاف دار می پیچد. دریا و آسمان بسیار بزرگ هستند. ساحل مدیترانه ای یک مقایسه نامناسب به نظر می آید.

7. فیگیئک، لانگدو

بر طبق گفته های آنتونی پرستون، بدون شک، برترین شهر کوچک فرانسه که به طرز خارق العاده ای نگهداری شده و همچنان زنده است، به همراه تاریخ خوب (چمپلیون، مردی که هیروگلیف مصری را از بین برد، یک بومی بود)، رودخانه ای خوب، غذای خوب، یک مرکز عالی مارپیچ، فیگیئک است. از این مکان به عنوان پایه ای برای کشف لات و دره های سله، نقاشی های در غار پچ مرل و سنت سیرک لاپوپی و سورئالیست ها بهره ببرید.

در لات، نیکولا ویلیامز می نویسد:

درست پس از رود داندون، یک تصویر لحظه ای عالی از لابله فرانسه است: دهکده های کوچک مجذوب نماینده، مغازه ها، غذای عالی، تپه باستانی مقدس روکامادور، مزرعه های بزرگ که می توانید در آنجا پنیرهای محلی را مزه کنید و خریداری کنید و محل های اقامتی بسیار خوب که با قلعه افسانه ای چاتودلا ترینه، شروع می گردد.

8. پرت بیل، نرماندی

گرگ وارد می گوید:

در اوج تابستان، و در روز فروشگاه (سه شنبه)، پرت بیل با مسافران روز پر می گردد، ولی در بقیه زمان ها، شما ممکن است جایی برای خود داشته باشید.

با یک پیاده روی کوتاه از شهر، در دهانه رودخانه اولنده به سمت دو ساحل دلپذیر با پس زمینه تپه های سرسبز راهنمایی خواهید شد. در زمان مد، شما می توانید با درون آب رفتن ریسک کنید؛ در زمان جزر، وقتی دریا زیر افق ناپدید می گردد، وقت بالا زدن شلوار و شکار حلزون صدف دار است.

9. پوی ددوم (Puy de Dôme)، اوورن (Auvergne)

پوی ددوم، نام یک آتشفشان خاموش (دارای یک خط قطار نو تا نوک کوه) و کشوری در اطراف آن است که یکی از دوست داشتنی ترین منطقه ها اوورن تشکیل شده از زمین های باشکوه، دریاچه، کلیساها، دهکده های سبک قدیمی و یک پارک آتشفشانی زیبا محسوب می گردد.

10. لوزر، لانگدوک

آنتونی پرستون می گوید:

اینجا بلندترین و عمیق ترین نقطه فرانسه قرار گرفته است. در انتهای جنوبی ماسیف مرکزی، بلندترین ارتفاعات کشور فرانسه قرار گرفته است. آنجا زمین های باشکوهی وجود دارد که شامل تپه های سیون و فلات آهکی گوس به علاوه غارهای افسانه ای تارن است. من نمی توانم بگویم چقدر این منطقه کوچک را دوست داشتم.

مطالعه قسمت دوم :

فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت دوم)

منبع : telegraph

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2097

به "فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت اول) (تور فرانسه)" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت اول) (تور فرانسه)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه ؛ جاذبه های ناشناخته و دیدنی (قسمت اول) (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید