حسین زهی: فراکسیون ورزش مجلس حامی ورزش همگانی است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، دبیر فراکسیون ورزش مجلس در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فراکسیون ورزش حامی برنامه های سلامت محور فدراسیون همگانی است.

حسین زهی: فراکسیون ورزش مجلس حامی ورزش همگانی است

به گزارش خبرنگاران، حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون ورزش مجلس در دیدار با افشین ملایی بر ضرورت توجه مضاعف مجلس شورای اسلامی به موضوع ورزش همگانی و حمایت از برنامه های سلامت محور فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد.

حسین زهی در این دیدار گفت: شرایط ناگوار ما در حوزه بیماری های غیرواگیر و شیوع بالای کم تحرکی به دلیل سیاست های درمان محوری است که متأسفانه در بخش سلامت کشور جاری بوده و هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به ضرورت حرکت به سمت رویکرد پیشگیری به جای درمان افزود: باید برنامه های سلامت محور فدراسیون به اطلاع سایر نمایندگان مجلس بویژه فراکسیون ورزش برسد تا این تغییر رویکرد به امری فراگیر و پایدار در سیاستگذاری و مدیریت کلان ورزش کشور تبدیل شود و این موضوعی است که ما در مجلس شورای اسلامی با جدیت دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در پایان از اقدامات و نگاه علمی فدراسیون ورزش های همگانی بویژه افشین ملایی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1612

به "حسین زهی: فراکسیون ورزش مجلس حامی ورزش همگانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین زهی: فراکسیون ورزش مجلس حامی ورزش همگانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید