حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه بین المللی مسکو

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی بیان کرد که شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه، دستاوردهای خود را ارائه کردند.

حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه بین المللی مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، شرکت های دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق فعال ایرانی در حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سی ودومین نمایشگاه بین المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه رفتند.

این نمایشگاه که میزبان160 شرکت معتبر روسی و 20 کشور دنیا بود، مجالی شد تا دستاوردهای دانش بنیانی ایرانی در قالب پاویونی ملی به نمایش در بیاید.

سال جاری سی ودومین نمایشگاه بین المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات در شهر مسکو برپا شد و 9 شرکت دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق ایرانی با ارائه آخرین دستاوردهای خود در آن شرکت کردند. حضور این شرکت ها در نمایشگاه مسکو با ارائه محصولاتی در حوزه دیجیتال، ناوبری، ارتباطات و مخاربرات در این نمایشگاه معتبر رخ داد.

در این نمایشگاه سه روزه جدیدترین دستاوردهای حوزه راداری، سیستم های نوین ماهواره ای، عکسبرداری هوایی برای آنالیز شرایط آب و هوا، بلایای طبیعی، تجهیزات راهنمایی و کنترل هوایی و کشتیرانی در محل دائمی نمایشگاه های مسکو به نمایش درآمده است.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با یاری کارگزاری ایرانی در این شهر، شرایط را برای حضور دانش بنیان های ایرانی در این نمایشگاه فراهم کرد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1259

به "حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه بین المللی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه بین المللی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید