خبرنگاران ضدعفونی بیمارستان های همدان با خودروهای ارتش

به گزارش مجله گوگل ایرانی، همدان- خبرنگاران- سه بیمارستان سینا، بهشتی و بعثت شهر همدان روز چهارشنبه با حضور خودروهای تاکتیکی ارس و خودروهای ضدعفونی سبک و سنگین تیپ 316 زرهی همدان گندزدایی شدند.

خبرنگاران ضدعفونی بیمارستان های همدان با خودروهای ارتش

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: این سه بیمارستان شهر همدان محل بستری و تردد بیماران کرونایی بوده بنابراین ضدعفونی محوطه و حیاط این بیمارستان ها ضروری به نظر می رسید.

لیدا رفعتی افزود: بنابراین با هماهنگی علوم پزشکی و مسوولان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان کار گندزدایی و ضدعفونی محوطه این بیمارستان ها با تاکید بر بخش اورژانس در دستور کار نهاده شد.

وی افزود: شهرستان همدان از نظر میزان ابتلا مردم به ویروس کرونا در شرایط قرمز واقع شده است بنابراین باید بیمارستان های محل پذیرش این قبیل بیماران که احتمال آلودگی شان بسیار بالا است، برای مراجعان ایمن گردد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان از شهروندان خواست تنها در صورت ضرورت به بیمارستان مراجعه نمایند و هنگام حضور در مراکز درمانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از دستکش و ماسک استفاده نموده و مواد ضدعفونی نماینده به همراه داشته باشند.

رفعتی بیان نمود: یکی از مهمترین علل شیوع ویروس کرونا حضور در دورهمی های خانوادگی و مراسم های عروسی و عزا است که امید می رود شهروندان از حضور در این قبیل تجمع ها پرهیز نموده تا بتوان آمار مبتلایان به کرونا را کاهش داد.

به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا 31 تیر سال جاری 278 هزار و 827 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و شمار جان باختگان کرونا در کشور به 14 هزار و 634 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1095

به "خبرنگاران ضدعفونی بیمارستان های همدان با خودروهای ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضدعفونی بیمارستان های همدان با خودروهای ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید