خبرنگاران مکان های ورزشی یاسوج به اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا اختصاص یافت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یاسوج- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد گفت: تعدادی از مکان های ورزشی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا اختصاص یافته است.

خبرنگاران مکان های ورزشی یاسوج به اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا اختصاص یافت

مهدی روایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این مکان های ورزشی در اختیار ستاد استانی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: چنین اقدام مهمی بر اساس تصمیم اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و دستور فرماندار شهرستان بویراحمد اجرا شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد بیان نمود: این مکان های ورزشی شامل سالن سنگنوردی، ووشو و تکواندو، مجموعه ورزشی کوثر بانوان و تختی و پایگاه قهرمانی است.

روایی عنوان نمود: سالن سنگنوردی و ووشو به عنوان مرکز شماره یک، مجموعه ورزشی کوثر بانوان و پایگاه قهرمانی به عنوان مرکز شماره 2 و مجموعه ورزشی تختی و سالن تکواندو نیز به عنوان ذخیره طرح ملی واکسیناسیون کرونا در اختیار ستاد استانی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد قرار داده شد.

وی ابراز داشت: طرح ملی واکسیناسیون کرونا در مکان های ورزشی شهر یاسوج و با تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال و بیماران خاص شروع شده و با جدیت ادامه دارد.

افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1602

به "خبرنگاران مکان های ورزشی یاسوج به اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مکان های ورزشی یاسوج به اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید