آمار قربانیان کرونا در مهاباد به 544 نفر رسید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت 3 بیمار کرونایی دیگر در مهاباد آمار جان باختگان به 544 نفر افزایش یافت.

آمار قربانیان کرونا در مهاباد به 544 نفر رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی بیان نمود: طی شبانه روز گذشته 268 بیمار نو مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با 119، بوکان با 32 و خوی با 26 بیمار نو رکورددار بستری های استان بودند.

آقازاده اضافه کرد: در همین مدت نیز 18 مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی ها تعداد جان باختگان این ویروس به 6 هزار و 676 نفر افزایش یافت.

او توضیح داد: تعداد بستری شدگان در آی سی یو نیز 275 نفر بوده که از این تعداد، 39 نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه آمار ها نشان می دهد که اندازه فوتی های ناشی از کرونا در افرادی که واکسن دریافت نموده اند، به شدت پایین است، از افرادی که واکسن کرونا دریافت ننموده اند خواست تا هرچه سریعتر به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه نموده و در پیشگیری از چرخه انتقال کرونا ویروس سهیم شوند.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این بحران، از مردم خواست تا حتی پس از دریافت واکسن نیز، حتما ماسک بزنند، از حضور در تجمعات بپرهیزند و همچنان فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ نمایند.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1826

به "آمار قربانیان کرونا در مهاباد به 544 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قربانیان کرونا در مهاباد به 544 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید