خبرنگاران پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ایلام با شعار خانه پایگاه سلامت جامعه

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا، با شعار خانه پایگاه سلامت جامعه فعالیت خود را شروع نموده است و به صورت گسترده در فضای مجازی به فراوری محتوا خواهد پرداخت.

خبرنگاران پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ایلام با شعار خانه پایگاه سلامت جامعه

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، عمران خودآموز اضافه نمود: این اقدام با هدف مشارکت اهالی فرهنگ و رسانه استان برای تشویق مردم به خانه ماندن به عنوان راه چاره پیشگیری از ویروس کرونا انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در این زمینه نخستین جلسه مجازی با مسوولان انجمن های فرهنگی و هنری استان برگزار و در چهار محور فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا، ایجاد روحیه نشاط و امید، قدردانی از مدافعان سلامت و حمایت از اقشار آسیب پذیر در آستانه سال نو، بحث و گفتگو شد.

وی اضافه نمود: این پویش تمام ظرفیت های فرهنگی،هنری و رسانه ای استان اعم از نمایش، موسیقی، فیلم، عکس، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، شعر و ادبیات، رسانه و کتاب و کتاب خوانی را در خدمت جامعه قرار می دهد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، در جشن شکست کرونا که بعد از عادی شدن شرایط جامعه برگزار خواهد شد از آثار و هنرمندان برگزیده قدردانی می گردد.

وی ضمن قدردانی از نقش آفرینی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، نشر آثار قابل چاپ در قالب کتاب و آثار صوتی و تصویری در قالب آلبوم را یکی دیگر از اهداف این پویش اعلام نمود.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تا کنون 56 نفر در این استان به کرونا مبتلا شده، 20 نفر بهبود یافته و چهار نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 720

به "خبرنگاران پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ایلام با شعار خانه پایگاه سلامت جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ایلام با شعار خانه پایگاه سلامت جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید