دانشگاه خواجه نصیر 150 نفر از رانندگان اتوبوسرانی تهران را تحت آموزش قرار داد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مجری طرح شبیه ساز رانندگی گفت: دانشگاه خواجه نصیر بعد از چند دوره پایلوت 150 راننده اتوبوس را تحت آموزش قرار داد.

دانشگاه خواجه نصیر 150 نفر از رانندگان اتوبوسرانی تهران را تحت آموزش قرار داد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نهوی، مجری طرح شبیه ساز رانندگی امروز 11 دی ماه 98 در بازدید در دانشگاه خواجه نصیر طوسی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از چند دوره پایلوت 150 راننده اتوبوس تحت آموزش قرار گرفتند. رانندگان با طی کردن دوره های صلاحیت سنجی آموزش های مهمی را دریافت می کنند. ما در حقیقت با سه سال تاخیر بومی سازی این محصول را برای رانندگان تهران تهیه کردیم.

وی با بیان اینکه استانداردی را برای بحث آموزشی این محصول به سازمان استاندارد ارائه کرده ایم، شرح داد: رانندگان 25 ساعت تحت آموزش قرار می گیرند و در موضوعاتی هم، چون رانندگی تدافعی، سلامت شغلی، علایم رانندگی و موضوعات مرتبط با اعتیاد، سلامت تن و افزایش منزلت شغلی و هم چنین خستگی و خواب آلودگی به کسب دانش می پردازند.

مجری طرح شبیه ساز رانندگی با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان نمی دانند که خستگی چه قدر می تواند خطرناک باشد، اظهار کرد: طبق بررسی های اجرا شده تعداد زیادی درس روانشناسی نیز به مجموعه دروس این رانندگان افزودیم همچنین 4 درس مدیریت خشم و تکنیک های ریلکسیشین را به آن ها آموختیم. رانندگان علاوه بر مهارت رانندگی باید مهارت زندگی را نیز بیاموزند.

وی با بیان اینکه در این طرح یک نقطه بحثی وجود دارد، شرح داد: 5 سال پایش انجام نشده است؛ در صورتی که باید این امر صورت می گرفت ان شالله این قسمت نیز به طرح افزوده شود.

مجری طرح شبیه ساز رانندگی با بیان اینکه با تعداد زیادی از دانشگاه ها ارتباط برقرار کرده ایم، گفت: سنجش اتوماتیک سوء مصرف مواد محرک با دقت خوبی در شبیه ساز انجام خواهد شد ان شالله رونمایی از این طرح را اسفند ماه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 662

به "دانشگاه خواجه نصیر 150 نفر از رانندگان اتوبوسرانی تهران را تحت آموزش قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خواجه نصیر 150 نفر از رانندگان اتوبوسرانی تهران را تحت آموزش قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید