درخواست هزار و 535 گلستانی متقاضی مسکن ملی حذف شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از حذف درخواست هزار و 535 متقاضی مسکن ملی تایید شده به علت تشکیل ندادن پرونده اطلاع داد.

درخواست هزار و 535 گلستانی متقاضی مسکن ملی حذف شد

پناه یزدان گفت: درخواست هزار و 535 گلستانی متقاضی مسکن ملی که در مرحله اول تایید شده بودند و پیامک تشکیل پرونده برای آن ها ارسال شده بود، به دلیل تشکیل ندادن پرونده اولیه و ارائه سوابق در دفتر پیشخوان، حذف شد.

او اضافه کرد: این افراد می توانند در سامانه مسکن ملی اعتراض خود را ثبت نمایند و با ثبت این اعتراض یک مرحله به عقب بر می گردند و به پرونده آن ها رسیدگی می گردد.

پناه یزدان گفت: در انتها هفتمین مرحله از ثبت نام طرح مسکن ملی 91 هزار و 790 نفر در استان گلستان ثبت نام نموده اند و از این تعداد حدود 67 هزار درخواست در پایش اولیه رد شده است.

او اضافه کرد: نداشتن سه شرط سکونت 5 سال در یک شهر، استفاده نکردن از تسهیلات دولتی برای خرید مسکن و به نام نبودن سند یک واحد مسکونی به نام متقاضی دلیل رد درخواست این متقاضیان بوده است.

پناه یزدان گفت: تا به امروز 6 هزار و 675 متقاضی مسکن ملی تایید نهایی شده اند و هزار و 754 نفر هم در نوبت افتتاح حساب در بانک هستند.

او اضافه کرد: از این تعداد 3 هزار و 86 نفر هم مبلغ بالای 40 میلیون تومان را پرداخت نموده اند.

خبرنگاران گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2103

به "درخواست هزار و 535 گلستانی متقاضی مسکن ملی حذف شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "درخواست هزار و 535 گلستانی متقاضی مسکن ملی حذف شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست هزار و 535 گلستانی متقاضی مسکن ملی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید