دورخیز آزاد و فرنگی کاران امید برای فتح قله جهانی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، تیم های کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال (امید) تمرینات خود را برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می کنند. آزادکاران امید که این مرحله از تمرینات خود را از روز 8 مهرماه آغاز کرده اند، صبح امروز تمرین خاک را در دستور کار دارند و عصر نیز تمرین دو و میدانی را انجام خواهند داد.

دورخیز آزاد و فرنگی کاران امید برای فتح قله جهانی

تمرینات آزادکاران صبح فردا نیز با برنامه های ایستگاهی ادامه خواهد داشت و نفرات حاضر در اردو این مرحله از تمرینات را تا روز پنجشنبه 18 مهرماه زیر نظر تقی اکبرنژاد سرمربی و دستیارانش ادامه خواهند داد.

تیم کشتی آزاد زیر 23 سال کشورمان پس از خاتمه اردوی کنونی، آخرین اردوی خود را از روز 23 مهرماه آغاز خواهد کرد و تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی، آخرین نکات فنی و مسائل تاکتیکی و تکنیکی در دستور کار آزادکاران قرار خواهد گرفت.

فرنگی کاران امید نیز که تمرینات خود را زیر نظر فرشاد علیزاده و همکارانش از روز 10 مهرماه در خانه کشتی آغاز کرده اند، صبح امروز تمرین کشتی را در دستور کار داشتند و در نوبت عصر نیز تمرین مرور فن را انجام خواهند داد.

این مرحله از تمرینات تیم کشتی فرنگی زیر 23 سال روز 21 مهرماه خاتمه خواهد یافت و آخرین مرحله تمرینات نیز از روز 26 مهرماه آغاز می شود و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

رقابتهای کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان در روزهای 6 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود که رقابت های کشتی آزاد روزهای 6، 7 و 8 آبان و رقابت های کشتی فرنگی روزهای 10، 11 و 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 406

به "دورخیز آزاد و فرنگی کاران امید برای فتح قله جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز آزاد و فرنگی کاران امید برای فتح قله جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید