راه اندازی تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری در لرستان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری استان در آینده نزدیک اطلاع داد.

راه اندازی تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری در لرستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

سید امین قاسمی در نشست با مدیرعامل انجمن مردم نهاد خانه گردشگری لرستان، اظهار کرد: در راستای هویت بخشی به راهنمایان گردشگری لرستان به زودی تشکل حرفه ای این صنف به همت اداره کل و مشارکت راهنمایان استان راه اندازی خواهد شد.

وی سازمان های مردم نهاد را بازوان توانمند اداره کل میراث فرهنگی خواند و اضافه نمود: به منظور استفاده از این ظرفیت های مردمی، سال جاری برای نخستین بار خانه تشکل های مردم نهاد و طبیعت گردی استان را در ... تاریخی میرملاس خرم آباد راه اندازی کردیم و انتظار می رود انجمن های مردم نهاد با برگزاری جلسات منظم و فراوری فکر این اداره کل را در راستای تحقق اهداف توسعه ای کمک نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با تأکید بر اینکه از همه ایده های سازمان های مردم نهاد استان استقبال خواهیم کرد اعلام کرد: سازمان های مردم نهاد استان پیشنهادات خود را برای اجرای برنامه مختلف تا سرانجام سال به این اداره کل ارائه دهند.

قاسمی به برگزاری مطلوب جشنواره ملی فرهنگ اقوام در خرم آباد نیز اشاره نمود و اضافه نمود: در این رویداد بزرگ فرهنگی که با حضور 27 استان برگزار گردید، تشکل های مردم نهاد با حضور پررنگ خود نسبت به معرفی ظرفیت های گردشگری لرستان کوشش های خوبی داشتند.

وی برگزاری جشنواره شب یلدا در همه شهرستان های استان و جشنواره آدم برفی در شهرهای خرم آباد و بروجرد را از دیگر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا سرانجام دهه مبارک فجر در استان بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 566

به "راه اندازی تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید