روسیه خطوط هوایی خود را متوقف می نماید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یک منبع در یکی از شرکتهای عظیم هواپیمایی روسیه از توقف کلیه پروازها برای انتقال روس ها از خارج به داخل کشور اطلاع داد.

روسیه خطوط هوایی خود را متوقف می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از اسپوتنیک، یک منبع در یکی از شرکتهای عظیم هواپیمایی روسیه اظهار کرد که روسیه کلیه پروازها برای انتقال روس ها از خارج به داخل کشور را به حالت تعلیق در می آورد. به گفته این منبع، ترافیک هوایی از نیمه شب چهارم آوریل کاملاً متوقف خواهد شد.

روسیه در پی شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا از 27 مارس پروازهای منظم و چارتر را متوقف نموده است. البته در این راستا پروازهایی که برای انتقال روس ها از خارج به داخل و همچنین انتقال خارجی های حاضر در روسیه به کشورشان بودند و همچنین پروازهای باربری، پستی، بشردوستانه و بعضی پروازهای دیگر مستثنی هستند.

براساس اعلام وزارت امور خارجه روسیه، از 20 تا 27 مارس، بیش از 130 هزار شهروند روس از خارج از کشور، از جمله حدود 13 هزار نفر از کشورهایی که حمل و نقل هوایی آنها به دلیل گسترش ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده یا محدود شده است، بازگشته اند.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 901

به "روسیه خطوط هوایی خود را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خطوط هوایی خود را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید