رویداد استارت اپی در حوزه اپلیکیشن دریایی برگزار می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظور جذب سرمایه برای شرکتهای نوپا و استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی برگزار می نماید.

رویداد استارت اپی در حوزه اپلیکیشن دریایی برگزار می گردد

اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور گفت: یکی از خلاءهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ اپلیکیشن های دریایی کوشش دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای آنالیز شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

وی در ادامه اضافه کرد: به همین منظور با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی، در آبان ماه امسال با حضور سرمایه گذاران و شرکتهای نوپا ، استارتاپ ها و ایده های این حوزه برگزار خواهد شد.

قادری فر درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ ها با سرمایه گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ¬ها و ایده ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ ها) برگزار می گردد.

وی گفت: به این واسطه استارتاپ ها میتوانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.

قادری فر اضافه کرد: سرمایه گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، آنالیز استارتاپها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب گردیده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 9

به "رویداد استارت اپی در حوزه اپلیکیشن دریایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استارت اپی در حوزه اپلیکیشن دریایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید