زندان خاتمه عشق به بازیگری

به گزارش مجله گوگل ایرانی، عشق زن جوان به بازیگری او را در دام مرد شیادی گرفتار کرد که به زورگیری از رانندگان ختم شد.

زندان خاتمه عشق به بازیگری

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران، اواخر دی، مرد جوانی نزد پلیس رفت و از سرقت وسایل با ارزش خود توسط زن و مردی جوان خبر داد. وی گفت: سوار بر خودروی گران قیمتم در حال عبور بودم که خانم جوانی را کنار خیابان دیدم، او به انتظار تاکسی ایستاده بود. آن موقع شب در آن محل، خودروی عبوری به ندرت تردد داشت چه برسد به تاکسی، به همین دلیل سوارش کردم. اما قبل از رساندن وی به مقصدش قرار شد به خانه ام بروم که زن جوان هم با من وارد خانه شد که ناگهان پشت سرمان مرد جوانی هم وارد خانه ام شد. او به محض ورود با داد و فریاد مرا متهم کرد که قصد آزار و اذیت همسرش را داشته ام. بعد هم دست و پایم را بسته و از خانه ام سرقت کردند. بعد از رفتن آن ها به سختی دست و پایم را باز کردم و با پلیس تماس گرفتم.

با شکایت مرد جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد و در بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت، تصویر مرد و زن جوان به دست آمد. با این احتمال که سارقان خانه مرد ثروتمند، سابقه دار باشند، کارآگاهان به سراغ پرونده سارقان سابقه دار رفته و در تطبیق چهره متهمان پیروز شدند هویت مرد جوان که در این سرقت شرکت داشت را به دست آورند.

با به دست آمدن هویت بابک به عنوان متهم اصلی پرونده، بلافاصله او دستگیر شد. با دستگیری بابک همدستش نیز که زن جوانی بود بازداشت شد.

زن جوان در تحقیقات با اینکه به سرقت از خانه مرد ثروتمند اعتراف کرد، اما مدعی شد که خود نیز قربانی بابک شده و به اجبار سرقت را انجام داده است.

او در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من عاشق بازیگری بودم و همیشه دلم می خواست روزی بازیگر شوم. مدتی قبل در اینستاگرام با صفحه ای روبرو شدم که گرداننده آن نوشته بود کارگردان و نویسنده است. وقتی به او پیام دادم کم کم ارتباطمان بیشتر شد و او با وعده بازیگری مرا فریب داد. اما بعد از مدتی فهمیدم نه تنها کارگردان و نویسنده نیست بلکه یک مجرم سابقه دار است و تازه از زندان آزاد شده از آنجا که متأهل بودم سعی کردم به این ارتباط انتها دهم. اما بابک وقتی فهمید تهدیدهایش را آغاز کرد.

او گفت نه تنها به رابطه انتها نمی دهد بلکه برای اجرای نقشه اش باید با او همراه شوم. مخالفت های من بی فایده بود چرا که اگر همراهش نمی شدم زندگی ام نابود می شد. بابک از من خواست به عنوان طعمه سر راه رانندگان خودرو های مدل بالا بایستم و به عنوان مسافر سوار خودروشان شده و با ترفندی وارد خانه هایشان شوم. بابک هم که در این مدت در تعقیب من بود وقتی من و صاحب خودرو وارد خانه می شدیم خود را به ما می رساند و به بهانه اینکه همسر یا برادرم است نقشه سرقت را اجرا می کرد.

به دنبال اعترافات متهمان و احتمال سرقت های مشابه از سوی این باند، تحقیقات به دستور دادیار دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1438

به "زندان خاتمه عشق به بازیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندان خاتمه عشق به بازیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید