سفر میشل عون به نیویورک؛ دیدار با مقامات کشورهای مختلف در دستورکار

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس جمهوری لبنان با هدف شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک رفت.

سفر میشل عون به نیویورک؛ دیدار با مقامات کشورهای مختلف در دستورکار

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میشل عون رئیس جمهوری لبنان امروز یکشنبه فرودگاه بین المللی رفیق الحریری بیروت را به مقصد نیویورک ترک کرد تا در هفتاد و چهارمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت کند.

میشل عون ریاست هیئت لبنان را برعهده گرفته است، جبران باسیل وزیر خارجه، سلیم جریصاتی وزیر مشاور در امور ریاست جمهوری، امل مدللی نماینده دائم لبنان در سازمان ملل و غابی عیسی سفیر لبنان در واشنگتن، میرای عونالهاشم مشاور اصلی رئیس جمهور و چندین دیپلماتیک و شخصیت های رسانه ای اعضای هیئت رسمی لبنان را تشکیل می دهند.

قرار است میشل عون پیش از ظهر چهارشنبه آینده به وقت نیویورک و بعدالظهر به وقت بیروت، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پس از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل سخنرانی کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، میشل عون همچنین در حاشیه اجلاس سازمان مللف با سران برخی کشورهای عربی و غیر عربی و مسئولان سازمان های بین المللی دیدار خواهد کرد.

مشارکت رئیس جمهور لبنان در اجلاس سالیانه امسال سازمان ملل متحد چند روز پس از موافقت 165 عضو این سزمان با ابتکار وی اجرا شده است، میشل عون ابتکار ایجاد آکادمی انسان برای ارتباط و گفت وگو را پیشنهاد کرده که با حمایت سازمان ملل روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 362

به "سفر میشل عون به نیویورک؛ دیدار با مقامات کشورهای مختلف در دستورکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر میشل عون به نیویورک؛ دیدار با مقامات کشورهای مختلف در دستورکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید