سلیمی: سیامند بعد از المپیک ریو دلداری ام داد، جامعه ورزش از مرگ او ناراحت است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، قهرمان وزنه برداری المپیک 2012 لندن گفت: سیامند رحمان همیشه در همه موفقیت ها و شکست ها جزو اولین نفراتی بود که به من پیام می داد.

سلیمی: سیامند بعد از المپیک ریو دلداری ام داد، جامعه ورزش از مرگ او ناراحت است

بهداد سلیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص درگذشت سیامند رحمان قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان گفت: اتفاق خیلی ناراحت کننده ای بود، من که شوکه شدم. جدا از اینکه من و سیامند هم رشته ای بودیم، دوست خیلی خوبی هم برایم بود. پسر مودب، باحیا و دوست داشتنی که متاسفانه دیگر در جمع ما نیست. همه از مرگ او ناراحت شدیم، جامعه ورزش قطعا از این اتفاق خیلی ناراحت است. ورزشکار خیلی بزرگی بود و متاسفم که دیگر او را در جمع خود نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه خاطرات زیادی از سیامند رحمان دارد، تاکید کرد: همیشه در همه موفقیت ها و شکست ها جزو اولین نفراتی بود که به من پیام می داد. در بحث خداحافظی ام از جهانی قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا وقتی خبر را شنید، با من تماس گرفت و خیلی تلاش کرد که مرا از این تصمیم منصرف کند اما من تصمیمم را گرفته بودم و تغییرش ندادم. او از این بابت ناراحت بود.

دارنده دو طلا، یک نقره و یک برنز وزنه برداری قهرمانی جهان با اشاره به المپیک 2016 ریو که به دلیل اتفاقات رخ داده در بخش داوری و حاشیه ای مسابقات از رسیدن به مدال بازماند، شرح داد: همانطور که گفتم همیشه جزو اولین کسانی بود که در هر موقعیتی تماس می گرفت. بعد از ریو هم با هم صحبت کردیم و دلداری ام می داد.

سرمربی تیم وزنه برداری بازار بزرگ در خصوص تعویق رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا گفت: فقط فینال مانده و 90 درصد مسابقات برگزار شده بود. بعید می دانم در سال آینده مسئله ای برای اتمام لیگ 98 داشته باشیم.

سلیمی در خصوص اولین تجربه مربیگری اش در وزنه برداری گفت: تجربه خیلی خوب و متفاوتی بود. کار مربیگری چالش های خاص خودش را دارد و این کار تجربیات جدیدی را برای من به همراه داشت.

وی در پاسخ به این سوال که قصد دارد کار مربیگری را ادامه دهد، گفت: ان شاءالله.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 821

به "سلیمی: سیامند بعد از المپیک ریو دلداری ام داد، جامعه ورزش از مرگ او ناراحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: سیامند بعد از المپیک ریو دلداری ام داد، جامعه ورزش از مرگ او ناراحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید