شکست غیرمنتظره آلومینیوم در اراک و تساوی ارزشمند خوشه طلایی در کرمان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) با شکست آلومینیوم اراک و تساوی خوش طلایی ساوه پیگیری شد.

شکست غیرمنتظره آلومینیوم در اراک و تساوی ارزشمند خوشه طلایی در کرمان

به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای این هفته تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک میزبان نیروی زمینی تهران بود که در انتها با نتیجه 2 بر یک نتیجه را به حریف انتهای جدولی خود واگذار کرد.

آلومینیوم اراک که برای باقی ماندن در کورس صدرنشینان احتیاج مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشت، بازی را خیلی ضعیف شروع کرد و در دقیقه 18 توسط عارف رستمی دروازه خود را باز شده دید و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نیروی زمینی به انتها رسید.

در نیمه دوم برخلاف روند بازی، تیم نیروی زمینی توسط علی خدادادی در دقیقه 60 اختلاف را به دو گل رساند تا شاگردان محمود فکری در آستانه اولین شکست خود در لیگ آزادگان قرار بگیرند.

در ادامه حملات تیم آلومینیوم برای جبران گل های خورده بر روی دروازه حریف ادامه داشت. این تیم در دقیقه 75 توسط پیمان میری از روی نقطه پنالتی تک گل خود را وارد دروازه حریف کرد اما حملات این تیم تا انتها بازی نتیجه بخش نبود و نیروی زمینی در کمال شگفتی به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافت.

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم صدر جدولی خوش طلایی ساوه در کرمان میهمان مس این شهر بود که این دیدار در انتها با تساوی بدون گل به انتها رسید.

با نتایج به دست آمده در هفته هفتم، تیم بادران به همراه خوشه طلایی در صدر جدول لیگ آزادگان قرار گرفتند و آلومینیوم با 12 امتیاز به رتبه هفتم سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 400

به "شکست غیرمنتظره آلومینیوم در اراک و تساوی ارزشمند خوشه طلایی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست غیرمنتظره آلومینیوم در اراک و تساوی ارزشمند خوشه طلایی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید