شکوری: برای جذب قوچان نژاد 2 مشکل عمده وجود داشت ، بعضی دوستان می خواهند با حرف ها خودشان را نشان دهند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: برای کشور ما 600 هزار دلار و یک میلیون دلار زیاد است و از طرف دیگر این پول می توانست تیم ما را دچار چالش کند، چون ارقام بازیکنان ما تعیین است.

شکوری: برای جذب قوچان نژاد 2 مشکل عمده وجود داشت ، بعضی دوستان می خواهند با حرف ها خودشان را نشان دهند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره جذب نشدن رضا قوچان نژاد، مهاجم لژیونر فوتبال ایران بیان نمود: زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدیم، هفت سهمیه لیگ رجحان ما تمام شده بود و نمی توانستیم بازیکن لیگ رجحان جدید جذب کنیم. برای جذب قوچان نژاد 2 مشکل عمده وجود داشت که ابتدا بحث حضور خانواده اش در ایران بود که کار را سخت می کرد و بحث دوم درباره رضایتنامه اش بود که باید مبلغی پرداخت می کردیم.

او اضافه نمود: برای کشور ما 600 هزار دلار و یک میلیون دلار زیاد است و از طرف دیگر این پول می توانست تیم ما را دچار چالش کند، چون ارقام بازیکنان ما معین است.

شکوری در خصوص مشکل عالیشاه گفت: ما باید به عظیمتر ها احترام بگذاریم و سعی کنیم در کمال آرامش مسائل را حل کنیم. این مشکل هم حل خواهد شد، زیرا کادر فنی بسیار با اخلاق و عظیم است و امید عالیشاه هم بازیکن بسیار خوبی محسوب می گردد.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در انتها در خصوص توافق با باشگاه استقلال و ادعای خلیل زاده گفت: ما هیچ توافقی با هیچ باشگاهی نداریم و بار ها در این زمینه صحبت کردیم و بعضی دوستان می خواهند با این حرف ها خودشان را نشان بدهند، اما زمان همه چیز را معین می نماید. اگر بازیکنی مورد احتیاج باشد و شرایط پرسپولیس را هم داشته باشد و کادر فنی اعلام احتیاج کند ما برای جذب وارد می شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1302

به "شکوری: برای جذب قوچان نژاد 2 مشکل عمده وجود داشت ، بعضی دوستان می خواهند با حرف ها خودشان را نشان دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: برای جذب قوچان نژاد 2 مشکل عمده وجود داشت ، بعضی دوستان می خواهند با حرف ها خودشان را نشان دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید