ضرورت تشکیل دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: انتظار داریم هر چه سریعتر دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت تشکیل گردد.

ضرورت تشکیل دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت

محمدحسین واثق کارگرنیا در هفدهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه داشتن عنوان شهر خلاق برای رشت موجب افتخار مردم گیلان است، اضافه نمود: امیدواریم با استفاده از این برند برای رشت آوردهای مالی بیشتری برای مردم کسب شود.

وی ادامه داد: اغلب شهرهایی که از یونسکو توانسته اند این عنوان را کسب نمایند از رشت خیلی جلوتر هستند و باید عقب ماندگی ها در این زمنیه جبران شود.

وی گفت: انتظار داریم هر چه سریعتر دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت به وسیله روابط عمومی و بین الملل شهرداری رشت تشکیل شود.

رییس شورای شهر رشت توضیح داد: برای معرفی رشت به جهان نباید اجرای برنامه ها و برنامه ریزی ها فقط در روز رشت خلاصه شود. باید شانیت شهر رشت و جایگاه واقعی این شهر را حفظ کنیم و هرروز در جهت برطرف مسائل آن گامهای موثرتری برداریم.

وی با اشاره به گرامیداشت 26 آذر روز حمل و نقل گفت: هر چقدر در بخش حمل و نقل کوشش کنیم نفع آن به مردم و توسعه شهر بر می شود. رشت در حوزه حمل و نقلی مسائل زیادی از سالهای دور دارد.

کارگرنیا گفت: در حمل و تقل عمومی رشت از خیلی از شهرهای کشور عقب ماندگی دارد و این شرایط مسائلی را برای مردم و کسبه ایجاد نموده است. برای ایجاد حمل و تقل ریلی شهری احتیاج به یاری مسئولین کشوری و نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1968

به "ضرورت تشکیل دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تشکیل دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید