طرح زیارت از مبدا به مبدا حضور زائران را سازمان دهی می نماید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه طرح زیارت از مبدا به مبدا حضور زائران را سازمان دهی می نماید، گفت: شهر مشهد مقصد بین المللی در حوزه گردشگری سفر است .

طرح زیارت از مبدا به مبدا حضور زائران را سازمان دهی می نماید

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، مرتضی رحمانی موحد امشب در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار گردید گفت: مشهد دارای ویژگی های زیادی مانند تنوع خدمات در حوزه گردشگری است به طوری که این ویژگی و تنوع را درمقاصد گردشگری کمتر می توان دید.

وی اضافه نمود: زائران و مسافران مشهد از طیف ها و گروه های مختلفی هستند بنابراین به مراتب خدمات نیز باید به همین میزان متنوع باشد و بر این اساس در چارچوب مدیریت استان و همراهی دستگاه ها سطح مطلوبی از خدمات و امکانات به طور نسبی فراهم شده است.

رحمانی موحد توضیح داد: امروز تنوع خدمات را در حوزه فرهنگی، اسکان، خدمات، نظارت، سوغات را شاهد هستیم.

وی درباره طرح زیارت از مبدا به مبدا که در قالب گروه های مردمی با نیازهای مختلف تعریف شده گفت: این اقدام ارزشمند زمینه حضور زائران را از همه نقاط کشور به صورت سازماندهی شده فراهم می نماید و اقدامی راهبردی در حوزه گردشگری و مدیریت سفر است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان این مطلب که مشهد شهری چهار فصل است گفت: مشهد در تمام طول سال و مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و تعطیلات پذیرای زائران و گردشگران بسیاری است.

وی گفت: همواره شاهد یک جاذبه متفاوت در این شهر بوده ایم که به برکت وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) است و این صندلی، وظیفه ما را در پاسداری از این شهر مقدس مضاعف می نماید بنابراین باید عمق و میزان کوشش هایمان را به عنوان خادمان مردم گسترش دهیم تا منجر به رضایتمندی زائران گردد.

موحد گفت: حمایت های زیادی وجود دارد که می تواند به حضور بیشتر، منسجم تر و با کیفیت زائران یاری کند بنابراین باید با جدیت آنها را پیگیری کنیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اضافه نمود: هر چه زائران منظم تر و برنامه ریزی شده به مشهد سفر نمایند، مسائل کاهش پیدا می نماید و در نتیجه سطح رضایت مندی افزایش پیدا می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 762

به "طرح زیارت از مبدا به مبدا حضور زائران را سازمان دهی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح زیارت از مبدا به مبدا حضور زائران را سازمان دهی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید