فرمان عجیب پروین: از برانکو انتقاد نکنید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در اینکه نقدها علیه برانکو منطقی بوده یا نه، بحثی نیست اما اینکه یک نفر فرمان خاتمه نقدها را صادر کند، چندان رفتار متمدنانه ای محسوب نمی گردد.

فرمان عجیب پروین: از برانکو انتقاد نکنید

علی پروین همچنان می خواهد نقشی عجیب را در پرسپولیس بازی کند و البته معلوم نیست در این نقش همیشه موفق باشد. علی پروین، مرد دیرپا و چهره تاثیرگذار باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان این تیم خواست تا از صحبت علیه کادرفنی این باشگاه و خصوصا برانکو پرهیز نمایند. صحبت های شاید نسنجیده چند روز اخیر برخی پیشکسوتان علیه برانکو ایوانکوویچ با واکنش از سوی طرفداران همراه شد و اظهارنظر برخی پیشکسوتان دیگر را نیز در پی داشت. سرمربی کروات سرخپوشان که طی مدت اخیر علیرغم مشکلاتی که باشگاه پشت سر گذاشته، توانسته نتایج خوبی کسب کند این روزها مورد هجوم برخی پیشکسوتان قرار گرفته است که ناراحتی علی پروین را نیز در پی داشته است.

در این رابطه علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان از آنها خواست از مصاحبه علیه کادرفنی پرسپولیس خودداری نمایند. پروین اعلام نمود برانکو ارتباط خوبی با پیشکسوتان دارد و پیشکسوتان پرسپولیس نیز ارتباط خوبی با او دارند، پس نباید علیه برانکو صحبتی گردد.

در اینکه نقدها علیه برانکو منطقی بوده یا نه، بحثی نیست اما اینکه یک نفر فرمان انتها نقدها را صادر کند، چندان رفتار متمدنانه ای محسوب نمی گردد. علی پروین پس از کناره گیری از مربیگری و فوتبال، دوباره صندلی احترام برانگیزی در سالهای اخیر برای خود ساخته، اما فرمان انتها نقدها علیه برانکو عجیب است و البته فقط از پروین برمی آید.

مدیریت و کادرفنی پرسپولیس البته در بسیاری مقاطع اخیر شاید با نزدیک بودن به علی پروین مسائل خود را حل نموده اند و در گفت و گو با طرفدار یا پیشکسوتان از نفوذ پروین بهره برده اند اما اینها دلیل کافی برای سکوت همه با فرمان علی پروین نیست. علی پروین شاید همیشه تصمیم درستی نمی گیرد که خود را در نقش فرمانده قرار می دهد. پرسپولیس چهره های موثر پرشمار دیگری هم دارد که آنها نیز اجازه نقد و ارائه نظر در رسانه ها دارند، البته نه با شیوه بی محتوایی که برخی پیشکسوتان مطرح می نمایند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 87

به "فرمان عجیب پروین: از برانکو انتقاد نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمان عجیب پروین: از برانکو انتقاد نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید