قطار گردشگری کویر راه اندازی شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری، قطار گردشگری کویر (تهران-کاشان) راه اندازی شد.

قطار گردشگری کویر راه اندازی شد

رضا عصاری بیان کرد: این قطار برنامه ای یک روزه، هر هفته پنجشنبه حرکت نموده که شروع این حرکت از 23 آبان ماه 1398 ساعت 6:20 از تهران بوده و حدود ساعت 22 به ایستگاه راه آهن تهران مراجعت می نماید.

وی در مورد برنامه های این قطار گردشگری گفت: مسافران این قطار در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت گردی سفر خود را از ایستگاه کاشان شروع می نمایند که گروه اول با اتوبوس به سمت شهر نوش آباد جهت بازدید از شهر زیر زمینی اویی حرکت نموده و در ادامه از مسجد جامع و مناره سلجوقی همچنین کویر ابوزید آباد بازدید می نمایند.

عصاری گفت: گروه دوم نیز بعد از بازدید خانه های تاریخی (بروجردی ها- طباطبایی ها)، باغ فین به کویر ابوزید آباد خواهند رفت.

معاون اجرایی شرکت رجا با بیان اینکه در این برنامه گردشگری، راهنمای تور مجرب و رسمی میراث فرهنگی به توضیحات در اماکن گردشگری می پردازد، اضافه نمود: متقاضیان با پرداخت مبلغ 2 میلیون و 595 هزار ریال علاوه بر هزینه های بلیط رفت و برگشت قطار، اتوبوس و...، از خدمات دیگری همچون پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده همچنین بیمه مسافرتی گروهی و انفرادی برخوردار می شوند.

عصاری در مورد نحوه خرید بلیت این قطار گفت: متقاضیان سفر با قطار گردشگری کویر می توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir)، به وسیله سایر روش های فروش (تلفن 1539، نمایندگی های مجاز فروش و وب سرویس ها) برای تهیه بلیت اقدام نمایند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 537

به "قطار گردشگری کویر راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار گردشگری کویر راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید