مرکز فروش سایبان مغازه و فروشگاه

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سایبان مغازه یا فروشگاه یکی از بهترین ابزار های کاربردی برای فروشگاه ها و مغازه ها است ، این ابزار رایج در مغازه ها و فروشگاه ها از دیرباز مورد استفاده قرار میگیرد با این تفاوت که در گذشته از جنس پارچه بودند و امروزه با جنس های مختلف و با دوام تر مورد استفاده قرار میگیرند. جنس های مختلفی از جنس برزنت ، فلکسی و پلاستیک جایگزین سایبان های قدیمی شده است.

مرکز فروش سایبان مغازه و فروشگاه

سایبان مغازه یا فروشگاه یکی از بهترین ابزار های کاربردی برای فروشگاه ها و مغازه ها است ، این ابزار رایج در مغازه ها و فروشگاه ها از دیرباز مورد استفاده قرار میگیرد با این تفاوت که در گذشته از جنس پارچه بودند و امروزه با جنس های مختلف و با دوام تر مورد استفاده قرار میگیرند. جنس های مختلفی از جنس برزنت ، فلکسی و پلاستیک جایگزین سایبان های قدیمی شده است.

در ادامه مقاله به بررسی انواع سایبان مغازه و فروشگاه خواهیم پرداخت.

سایبان برقی

سایبان برقی یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی است که مغازه دار ها و فروشگاه ها به دنبال خرید آن هستند. سایبان های برقی به دلیل استفاده راحت تر و سادگی باب شدند.

باز و بسته کردن سایبان برقی بسیار آسان است ، این سایبان ها به دلیل کاربری راحتش بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد ، علاوه بر این موضوع این سایبان ها بصورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و جای کمی هم اشغال می کنند.

سایبان های برقی استفاده های بسیار زیادی دارند ، از این سایبان ها در فروشگاه ها ، هتل ها ، استخر ها و ساختمان های مسکونی ، ساختمان های تجاری و ویلاها است.

سایبان مغازه

از سایبان مغازه بیشتر برای خنک نگه داشتن محیط ، عدم تابش نور مستقیم و جلوگیری از صدمه وارد شدن به محصولات داخل ویترین استفاده می شود.

مزایای سایبان برقی مغازه :

1- با نصب سایبان مغازه در کافی شاپ ها و هتل ها می شود از فضای بیرون هم برای سرو غذا و نوشیدنی استفاده کرد

2- امکان کنترل از راه دور برای صاحبان مراکز وجود دارد

3- می توان از برزنت هایی که به عنوان چادر سایبان استفاده می شود لوگو و تبلیغات مد نظرمان را چاپ کنیم

4-زیبایی بسیار مناسبی را به محل کسب شما اضافه می کند

5-فضای داخل مغازه خنک می ماند و از خراب شدن محصولاتتان جلوگیری می کند

سایبان چتری

سایبان چتری بهترین راهکار برای ایجاد سایه در خانه ، یا مکان های عمومی مثل هتل ها ، رستوران ها و مکان های تجاری دارای مکان های روباز است ، سایبان های چتری می توانند از مشتریان شما در برابر آفتاب شدید و باران های بهاری محافظت کند.

سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی زیر مجموعه سایبان های ثابت و سایبان های برقی هستند ،این سایبان ها امروزه طرفداران بسیاری دارند ، سایبان های برقی تبلیغاتی نسبت به سایبان های ثابت محبوبیت بیشتری را دارند ، چرا که با موتور های الکتریکی که برای باز و بسته شدن شان قرار گرفته بودن مشکل می توان آنها را باز و بسته کرد.

معرفی شرکت سبزاندیشان سایه افکن آریا

اگر به دنبال خرید انواع سایبان هستید یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش انواع سایبان شرکت سبزاندیشان سایه افکن آریا است ، برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی https://sayebanarya.com/ مراجعه نمایید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1119

به "مرکز فروش سایبان مغازه و فروشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز فروش سایبان مغازه و فروشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید